Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نتایج اولیه از انتخابات شهرداری‌های تونس حاکی‌ از آن است که حزب اسلامی «النهضه» با کسب ۲۷ و پنج دهم درصد آرا در جایگاه نخست این انتخابات قرار داد.

-نتایج اولیه انتخابات حکایت از پیروزی قاطع لیست‌های دو جانبه شیعه در جنوب، بعلبک هرمل و بیروت الثانیه دارند. وزارت کشور میزان مشارکت را ۴۹ درصد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- «کیم داروچ» سفیر بریتانیا در آمریکا گفت که لندن، پاریس و برلین برای پیدا کردن راه‌حلی که از خارج شدن واشنگتن از برجام جلوگیری کند، تلاش می‌کنند.

-«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری این کشور روش ارتباطی خاص خود را دارد.

-«رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهوری ترکیه از عملیات جدید این کشور در سوریه خبر داد.

-«سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی دستور حفاظت از افشاگران در این کشور را صادر کرد.

- پلیس بریتانیا درباره چگونگی برگزاری مراسم عروسی «پرنس هری» نوه ملکه الیزابت دوم و «مگان مارکل» بازیگر هالیوودی، ابراز نگرانی کرد.

-«مایکل هیدن» رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا گفت که کار کردن برای دولت کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری این کشور، اشتباه است.

- یک مقام مسئول در وزارت خارجه کره‌شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد، آمریکا باید از «اعمال فشار» و هر عبارتی مربوط به «تهدیدهای نظامی» علیه پیونگ‌یانگ دست بردارد.

- سفیر فرانسه در روسیه اعلام کرد، پاریس دیگر خواستار کناره‌گیری رئیس‌جمهوری سوریه از قدرت، به عنوان شرط اساسی برای حل بحران در این کشور جنگ‌زده نیست.

- ائتلاف معارضان سوری «عبدالرحمن مصطفی» را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.

- «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهوری آلمان نسبت به وضعیت روابط میان اتحادیه اروپا و آمریکا ابراز نگرانی کرد.

- «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه مدعی است، حملات اخیر غرب به سوریه «واکنشی مشروع به زیر پا گذاشته شدن خطوط قرمز» بوده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کره شمالی انتخابات شهرداری ها حزب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود