Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به انتخابات پارلمانی عراق در ایلام اظهار داشت: رای گیری انتخابات پارلمانی عراق در ایلام و دهلران صورت می گیرد.

وی افزود: شهرستان ایلام مناطق شمالی را تحت پوشش قرار می دهد افرادی که در حوزه شمال هستند در شهرستان ایلام رای گیری خود را انجام دهند همچنین در حوزه جنوب که شهرستان دهلران می باشد رای گیری صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: انتخابات پارلمانی عراق در روز جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر  برگزار می شود و به طور کل تعداد بالغ بر ۲۱۰۰ نفر عراقی در استان را داریم و از این تعداد حدود ۱۵۰۰ نفر افرادی که واجد شرایط رای گیری هستند، است.

وی تصریح کرد: انتخابات نیز به شکلی است که هر شهروند و تابعه عراقی که واجد شرایط رای گیری است شناسنامه آن فرد باید صادره از همان استانی باشد که کاندید درآن  استان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام این را نیز گفت: نامزدهای انتخابات پارلمانی عراق و هوادارانشان در استان ایلام تا چهارشنبه فرصت تبلیغات را دارند.

انتهای پیام/ب

انتخابات پارلمانی عراق در ایلام هم برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اخبار خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است