Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی چناران گفت: در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان خدمات در عرصه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، اشتغال و ... توسط بسیج سازندگی شهرستان چناران ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بهروز مصطفی پور در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: در سال گذشته ۴۳ گروه جهادی و هجرت دانش‌آموزی به مناطق محروم شهرستان چناران اعزام شده‌اند که در این راستا ۷۷۵۰ نفر روز کار، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی ناحیه چناران افزود: در راستای خدمات‌رسانی به مردم شهرستان، ۴۳ مورد کمک جهیزیه و جهیزیه کامل جمع آوری شده است و طرح حامی (واریز وجه نقدی ماهانه به حساب بچه‌های یتیم) برای ۱۵۰ نفر اجرا شده و همچنین ۲۰ مورد جشن نیکوکاری و ازدواج برای نیازمندان سطح شهرستان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ مورد خدمات دارویی و کمک به بیماران صعب‌العلاج، توسط بسیج سازندگی شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه به خدمات عمرانی بسیج سازندگی چناران اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۴۰ مورد کمک به ساخت مسجد، مدرسه و عتبات عالیات به مبلغ ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین ۶۰ خشت طلا برای عتبات عالیات جمع آوری شده است.

مصطفی پور عنوان کرد: در راستای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و خراسان رضوی، ۱۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است و ۴۷ مورد وام بلاعوض به نیازمندان شهرستان پرداخت شده است.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های مهارتی و فنی حرفه‌ای در عرصه‌های کشاورزی و دامداری، خیاطی، پرورش زالو، تراریوم و غیره اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره‌ها ۷۵۰ نفر موفق شده‌اند گواهی مهارت کسب کنند و ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نیز هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه چناران خاطرنشان کرد: در راستای طرح محسنین با خرید ۴۰ میلیون تومان چرخ‌خیاطی، از خانواده‌های نیازمند شهرستان، حمایت شده است.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصاد مقاومتی با اعطای وام‌های صنایع تبدیلی به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و ۷۸ نفر نیز برای استفاده از وام‌های مشترک کمیته امداد و استان قدس، معرفی شده‌اند که مبلغ یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای این افراد تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: در راستای اصلاح الگوی مصرف، علمی سازی کشاورزی و طرح همگام با کشاورز، ۴۵ جلسه برگزار شده است که درمجموع ۴ هزار و ۳۰۰ نفر آموزش دیده‌اند.

وی افزود: در راستای اصلاح الگوی کشت و کشت جایگزین، به‌خصوص گیاهان دارویی و درخت سنجد، بیش از ۱۵ هزار نهال کشت شده است.

 مصطفی پور خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان چناران در راستای علمی سازی کشاورزی، با توان کارشناسان کشاورزان پیشرو و مکانیزاسیون ادوات کشاورزی، گام‌های مؤثری را برداشته است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه چناران در ادامه به احیا، مرمت و لایروبی ۵ قنات با افزایش دبی بیش از ۱۵ اینچ آب در شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: در این راستا مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: طرح همگام با کشاورز در ۱۲ روستا باهدف بهینه‌سازی کاشت، داشت، برداشت محصولات، نحوه کود دهی، مبارزه با علف‌های هرز و ... اجرا شده است که در آن ۴۰۰ نفر روز مبلغ، با هزینه ۱۶ میلیون تومان خدمات ارائه شده است.

مصطفی پور در ادامه به برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی ۵ نمایشگاه در سطح شهرستان برگزار شده و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این عرصه هزینه شده است.

 وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان چناران در ۱۲ عنوان، رتبه برتر استان و شهرستان را کسب کرده است که عمده آن‌ها کسب عنوان برتر استان در عرصه اقتصاد مقاومتی، عنوان برتر استان در عرصه کارآفرینی، پرکارترین ناحیه استان، کسب عنوان کانون برتر بسیج مهندسین استان، تسهیلگر برتر استان و ... بوده است.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه چناران در پایان گفت: در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان خدمات توسط بسیج سازندگی شهرستان چناران ارائه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است

تین نیوز

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: کلیه فعالیت ها و خدمات در پایانه شرق تهران مطابق با برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده و سرویس های پیش بینی شده و سرویس های ناوگان جاده ای اتوبوس _ مینی بوس و سواری به صورت عادی در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ خضری همچنین گفت: حادثه گزارش شده امروز مربوط به محوطه کارگاهی پایانه در حال احداث شهرداری در شرق تهران است که قرار است در آینده جایگزین ترمینال شرق فعلی شود، موضوع یادشده ارتباطی به پایانه شرق و خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت