Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:22:43 GMT

2300 عدد قرص روانگردان و 2 کیلو و240گرم انواع مواد مخدر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۷۴۶۶

2300 عدد قرص روانگردان و 2 کیلو و240گرم انواع مواد مخدر کشف شد

تربت حیدریه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: پلیس شهرستان مه ولات در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ضمن کشف 2300 عدد انواع قرص روانگردان ، 2 کیلو و 240 گرم انواع موادمخدر را در این شهرستان کشف کرد.

سرهنگ حمزه ذوالفقاری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در 24 ساعت گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد افیونی در سطح شهرستان مه ولات تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و دیگر واحدهای عملیاتی این فرماندهی عملیاتی شد 13 خرده فروش مواد افیونی و2 سارق خیابانی شناسایی و دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قرص روانگردان مواد مخدر مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک