Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@21:43:09 GMT

همزمان با بازی کردن زبان جدید بیاموزید!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۷۵۲۰

همزمان با بازی کردن زبان جدید بیاموزید!

رکنا: یک مخترع ایرانی موفق به طراحی استارت آپی شد که با بازی کردن می توان زبان انگلیسی آموخت.

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی نرم‌افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید با بازی کردن زبان جدیدی را آموزش ببینید.

اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی این فناوری و طرح‌ها بپردازد.

هر یک از بنگاه‌های تجاری نیازمند ابزارهای حرفه‌ای و دقیقی هستند که به کمک آن‌ها بتوانند حوزه حسابداری خود را مدیریت کنند.یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی نرم‌افزاری شده است که به کمک فیلم و آهنگ زبان انگلیسی را به افراد آموزش می‌دهد.

این نرم‌افزار تلفن همراه با توجه به جدیدترین روش آموزشی زبان انگلیسی را به کاربران می‌آموزد؛ این نرم‌افزار از دو قسمت اصلی آموزش و سرگرمی Hobby تشکیل شده است که با تمرکز بر آموزش‌های سمعی و بصری به تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی می‌پردازد.این نرم‌افزار تلفن همراه به عنوان مجموعه آموزشی است که هم سبب سرگرمی می‌شود و هم مهارت‌های انگلیسی را به کاربران می‌آموزد.

اهمیت این نرم‌افزار زمانی بیشتر می‌شود که متوجه شویم امروز زبان انگلیسی به عنوان زبان اول جهان است و با دانستن این دانش است که می‌توان در دنیای امروز با دیگران ارتباط برقرار کرد.

با چند کلیک ساده در این نرم‌افزار تلفن همراه می‌توانید سطح زبان انگیسی خود را پیدا کنید و همچنین در تمام طول آموزش هم یک مدرس پشتیبان شما در امور آموزشی است.همچنین پس از گذراندن یک دوره آموزشی کامل به شما گواهی معتبر آموزشی داده می‌شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم سرگرمی Hobby بازی ایرانی انگلیسی مهارت جوانان استارت آپ عکس دختر جوان زن ایران سرقت مومیایی شوم مرد پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد

گواردیولا معتقد است تیم‌های انگلیسی در بلندمدت کار سختی در رقابت‌های اروپایی خواهند داشت. 

طرفداری | گواردیولا اعتراض یورگن کلوپ به فشردگی برنامه بازی‌ها را درک می‌کند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی، پپ گواردیولا مقابل دوربین تلویزیون بی بی سی صحبت‌های تندی مطرح کرد و گفت: سران فوتبال انگلیس به خاطر حق پخش، منچسترسیتی را نابود کردند. دیدگاه سرمربی اسپانیایی با حمایت میکل آرتتا و سایر مربی‌ها همراه شد. امروز نیز یورگن کلوپ در نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به شدت فشردگی بازی‌ها، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول نتوانسته‌اند در رقابت‌های اروپایی فرم همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند. سرمربیان لیگ برتر انگلیس در کنار آسیب‌های فیزیکی بازیکنان به بحران روانی آن‌ها نیز اشاره می‌کنند. پپ گواردیولا در واکنش به صحبت‌های کلوپ گفت:

با یورگن کلوپ کاملا موافق هستم. در مورد حذف تیم‌های انگلیسی نمی‌دانم علت واقعی چه بود اما همانطور که کلوپ گفت، برنامه بازی‌ها یکی از دلایل اصلی محسوب می‌شود. این موضوع قرار نیست تغییر کند. شاید فصل آینده سه یا چهار تیم انگلیسی در مراحل پایانی رقابت‌های اروپایی حاضر باشند اما در بلند مدت این کار دشوار خواهد بود. 

کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید

آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپاست

 حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر