Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به انتقاد برخی از دانشجویان به فیلترینگ تلگرام گفت: دولت از رئیس جمهور و وزیر ارتباطات تا مسئولان رده های پایین تر هیچ کس با فیلترینگ تلگرام موافق نیستند. آفتاب‌‌نیوز : سیدمحمدکاظم نظری در نشست کرسی آزاد اندیشی با محوریت آسیب های اجتماعی نو پدید در دانشکده فنی دختران یاسوج افزود:  کسانی که تلگرام را فیلتر کرده اند موظفند امکانات و ظرفیتهایی  را که از مردم گرفته اند با همان کیفیت و قیمت برای مردم ایجاد کنند و به جامعه آمار دهند فیلترینگ تلگرام چند درصد از مردم را به سمت پیام رسان های داخلی سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: کسانی که تلگرام را فیلتر کرده اند دقیقا دنبال این هستند که مردم پای صندوقهای رأی نیایند و مشارکت پایین باشد تا بتوانند با آرای سنتی خودشان مدیریت جامعه را در دست بگیرند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآوری شد: شورای عالی مجازی باید درباره فیلتر تلگرام تصمیم بگیرد و در هر تصمیمی باید نظرات مردم در نظر گرفته شود.
نظری، اظهارکرد: در اواخر دولت اصلاحات همین گروه ها با کمک دستگاه های عظیم تبلیغاتی خود سعی کردند مردم را به شدت مایوس کنند و سال 84 هم مردم به پای صندوق های رای نیامدند و نتیجه اش روی کار آمدن دولت های نهم و دهم بود.
وی اضافه کرد: در این کرسی آزاد اندیشی بیش از هر چیز موضوع فیلترینگ تلگرام برای دانشجویان دغدغه بود که دولت منتخب مردم هم موافق با فیلترینگ نیست. اینکه از مردم بخواهند به پیام رسانهای داخلی بیایند و یا پیام رسانهای داخلی را حمایت کنند اشکالی ندارد اما نباید مردم را مجبور به انجام این کار کرد.
نظری اضافه کرد: فیلترینگ تلگرام بخشی از اشتغال مردم را از بین برده است ضمن آنکه از دستگاه قضا برای فیلترینگ استفاده کرده اند که ما تجربه تلخی در این باره داریم.
وی بابیان اینکه برگزاری کرسی های آزادی اندیشی موجب حفظ فضای نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها می شود، اظهارکرد: قرار نیست کرسی های آزاد اندیشی تنها برای تعریف و تمجید از سیاست های دولت باشد و باید فضای کرسیهای آزاد اندیشی با حفظ خطوط قرمز باز باشد تا دانشجویان بتوانند موضوعات و چالش های جامعه را آزادانه نقد و درباره آنها صحبت کنند. انتقاد، خوب و سازنده است اما باید انتقاد برای روی کار آمدن دولتی بهتر و نه برای مأیوس کردن مردم و ایجاد فرصت برای دولت‌های ضعیف باشد.
نظری، بر ضرورت حفظ فضای با نشاط و پویا در دانشگاه‌ها تأکید و تصریح کرد: دانشجویان باید در فضای بانشاط به تحصیل و آموزش بپردازند. برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها یکی از راه های حفظ نشاط و پویایی در دانشگاه هاست.
وی بیان کرد: دانشجویان اجازه ندهند کسانی که پول و رسانه و امکانات در اختیار دارند نسبت به مشارکتهای سیاسی و اجتماعی به ویژه انتخابات آنان را مایوس کنند و تجربه نشان داده یأس مردم موجب به وجود آمدن دولت و مجلس ناکارآمد می‌شود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

براساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در فلسطین اشغالی، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند زمانش رسیده که کلیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی ۷ اکتبر را بر عهده بگیرند و استعفا کنند.

به گزارش ایسنا، مطابق با این نظرسنجی که در روزنامه «معاریو» منتشر شد، ۶۳ درصد صهیونیست‌ها پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی  (آمان)، تاثیرگذارترین سازمان بر سیاست دفاعی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در هفتم اکتبر، بر این عقیده هستند که وقتش رسیده بقیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی را بپذیرند و استعفا کنند. ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان هم گفتند با استعفای فرماندهی مخالفند.

این نظرسنجی نشان داد که بین مواضع رأی دهندگان به احزاب رژیم صهیونیستی تفاوتی وجود ندارد.

به نقل از سایت خبری «عرب۴۸»، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شهرهای مرزی، عملیات نظامی بزرگی را در لبنان آغاز کند. ۶۱ درصد از رای‌دهندگان احزاب راستگرا گفتند که انتظار دارند عملیات نظامی بزرگی در لبنان انجام شود، در حالی که در میان رای‌دهندگان حزب چپ‌میانه، ۳۴ درصد انتظار چنین عملیات نظامی را دارند.

براساس این نظرسنجی، محبوبیت فراکسیون «اردوگاه اصلی» به رهبری «بنی گانتس» کاهش یافته است و اگر اکنون انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شود، ۲۹ کرسی در مقایسه با ۳۱ کرسی در نظرسنجی هفته گذشته به دست می‌آورد. حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم تعداد کرسی‌هایی را که در نظرسنجی هفته گذشته به دست آورده بود، یعنی ۲۱ کرسی را حفظ می‌کند.

در این نظرسنجی حزب «یش عتید» به ریاست «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ۱۳ کرسی، حزب «اسرائیل بیتنا» به ریاست «آویگدور لیبرمن» ۱۱ کرسی به دست آوردند. همچنین حزب «شاس» ۹ کرسی، حزب «عوتسما یهودیت» به ریاست «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی ۹ کرسی، فراکسیون «یهودیت تورات» ۷ کرسی و جبهه «عرب برای تغییر» ۵ کرسی به دست آوردند. 

این نتایج نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، احزاب ائتلاف فعلی ۵۰ کرسی و در مقابل احزاب مخالف از جمله اردوگاه اصلی که پس از جنگ غزه به کابینه پیوستند، ۶۵ کرسی کسب خواهند کرد.

۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گانتس و ۳۶ درصد هم نتانیاهو را برای تصدی پست نخست وزیری مناسب‌تر دانستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)