Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انصراف مجید انصاری لاری از کاندیداتوری شهرداری تهران در روزهای گذشته، محمود حجتی نیز یکشنبه عصر به صورت رسمی از تصدی گری این سمت انصراف داد تا تعداد نامزدهای تصاحب سمت شهرداری تهران به پنج نفر کاهش یابد. پس از ارائه برنامه های افشانی، حسینی مکارم و میرزایی در روز گذشته، اکنون دو نامزد دیگر یعنی حناچی و محود حسینی به ارائه برنامه های خود خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، با استعفای شهردار سابق تهران، دوباره اعضای شورای شهر درگیر بررسی سوابق نامزد‌های جدیدی برای شهرداری شدند و حالا در حال بررسی برنامه‌های این نامزد‌ها هستند؛ نامزد‌هایی که از گفته هایشان مشخص است که از عملکرد گذشته شهرداری تهران اصلاً راضی نیستند و بر آن هستند تا با رویکردی جدید به مصاف ابر مشکل های کلانشهر تهران بروند.

پس از برگزاری روز نخست جلسه بررسی صلاحیت نامزدهای شورای شهر که مشروح آن را می توانید از اینجا بخوانید، امروز و دروز دوم بررسی صلاحیت ها دو نامزد باقی مانده به ارائه برنامه های خود خواهند پرداخت و پاسخ پرسش اعضای شورای شهر تهران را می دهند؛ نامزدهایی که به نظر از شانس برابری نسبت به نامزدهای روز گذشته برای انتخاب شدن به عنوان شهردار برخوردار هستند.

فردا سه شنبه نیز اعضای شورای شهر در مورد آنچه شنیده و دیده اند جمع بندی خواهند کرد و دو گزینه نهایی را انتخاب می کنند تا از بین آن دو و پس از بررسی های دقیق تر گزینه نهایی را انتخاب کنند.

محسن هاشمی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دومین روز رقابت کاندیداهای پست شهرداری تهران است گفت: با انصراف حجتی از کاندیداتوری شهرداری تهران، امروز آقایان حناچی و محمود حسینی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند و فردا سه شنبه نیز از میان این پنج نفر، دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی، پست شهرداری انتخاب خواهند شد.

سید محمود حسینی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه اصفهان است. استاندار اصفهان بود. او در سال ۱۳۷۳ به شرکت ملی گاز ایران پیوست و هم‌اکنون نیز در این شرکت مشغول بکار است.

پیروز حناچی نیز، دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه تهران و دکترای تخصصی معماری - مرمت شهری و باز زنده سازی شهرهای تاریخی از دانشگاه تهران است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به‌قائم مقام ریاست دانشکده هنرهای زیبا، رئیس مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، عضو شورایعالی میراث فرهنگی کشور  ،معاون نظام مهندسی و اجرای ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی، دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری کشور ،عضو شورای عالی ترافیک، رئیس مرکزمطالعاتی و تحقیقاتی معماری و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی، معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورایعالی معماری و شهرسازی ایران نیز اشاره کرد.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟