Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:01:46 GMT

هکتور هررا: مکزیک باید به فکر قهرمانی در جام جهانی باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۸۲۲۹

هکتور هررا: مکزیک باید به فکر قهرمانی در جام جهانی باشد

هافبک تیم ملی مکزیک ابراز امیدواری کرد این بار تیم ملی کشورش در جام جهانی سنت شکنی کند و پا را از مرحله یک هشتم نهایی فراتر بگذارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیفا، مکزیک در ۶ دوره اخیر جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی نهایی حذف شده است و نتوانسته به مرحله بعدی راه یابد.

هکتور هررا درباره حضور مکزیک در جام جهانی گفت: دیگر نباید به این فکر کنیم که کشور کوچکی هستیم و باز هم شکست خواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید به این فکر کنیم که باز هم در دور دوم حذف شویم. باید به خودمان باور داشته باشیم که می توانیم به قهرمانی در جام جهانی فکر کنیم. من فکر می کنم در این دوره مکزیک تیم خیلی خوبی دارد و می تواند در حد یک مدعی ظاهر شود و بتواند نقش مهمی در جام جهانی ایفا کند.

تیم ملی مکزیک در جام جهانی با تیم های آلمان، سوئد و کره جنوبی همگروه است و امیدوار است بتواند راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.  

هررا از سال ۲۰۱۲ برای اولین بار به تیم ملی مکزیک دعوت شد و تاکنون توانسته است ۶۲ بازی برای تیم ملی کشورش انجام دهد. او در دوره قبل این رقابت ها در برزیل برای تیم ملی مکزیک به میدان رفت و امسال نقش مهمی در تیم پورتو در راه قهرمانی در لیگ پرتغال داشت.

هررا در پایان صحبت های خود گفت: روسیه ۲۰۱۸ یک انگیزه مضاعف برای ما محسوب می شود و باید همه ما برای سربلندی کشورمان ۱۰۰ درصد توان خود را به کار بگیریم و قدرت مکزیک را به رخ بکشیم. با تمام توان و و انگیزه به روسیه خواهیم رفت و مطمئن هستم نتیجه خوبی نیز به دست خواهیم آورد.  

ال تری (لقب تیم ملی مکزیک) برای شانزدهمین بار است که توانسته جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم به عنوان تیم صدرنشین منطقه آمریکای شمالی و مرکزی راهی این رقابت ها شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود