Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:56:15 GMT

دومین همایش بزرگ نظام اداری کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۸۹۱۱

همایش بزرگ نظام اداری کشور در 4 موضوع «مدیران دبیرخانه ها»، «فناوری اطلاعات»، «اداری» و «مالی و اسناد» دستگاه های قوای سه گانه در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در  افتتاحیه همایش؛ معظم زاده معاون اداری پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری، فیروز آبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی، صفدری معاون سازمان اداری استخدامی کشور، جهانگرد معاون تحقیقات وزارت ارتباطات، نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سرائیان رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور گزارش عملکرد یک سال اخیر سازمان تحت مدیریت خود را در چهار موضوع «مدیران دبیرخانه ها»، «فناوری اطلاعات»، «اداری» و «مالی و اسناد» ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان سخنرانی های افتتاحیه، از کتاب «چارچوب جامع سامانه اتوماسیون اداری دبیرخانه» رونمایی می شود؛ این کتاب استانداردها، الزامات و معیارهای اتوماسیون اداری دبیرخانه ها را که به عنوان درگاه اصلی ورود و خروج مکاتبات سازمان ها که نقش مهمی در سلامت اداری ایفا می کنند با نگاهی جدید مبتنی بر فناوری های نوین معرفی کرده است.
برگزاری 4 کارگاه آموزشی با موضوعات «نقش فناوری بومی شده در ارتقاء نظام اداری»، «افزایش پاسخگویی سازمان های دولتی با راهکارهای نوین اتوماسیون اداری»، «هوشمند سازی اداری و مهندسی مجدد با بکارگیری فناوری نوین بومی» و «امنیت فناوری اطلاعات و بهداشت روانی در محیط کار» از دیگر موضوعات مهم این همایش است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی