Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا دیگر کار تطهیر چهره فاطمی ان هم با شهرداری تفت به پایان رسیده و اصلاح طلبان دولت نشین که زورشان به هرمسئولی می چربد حتی بدون هماهنگی خودش! تصمیم به بازگشت وی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از یزدرسا، اواخر سال 95 بود که خبر تخلف میلیاردی مسئولان میراث فرهنگی یزد از سوی یکی از روزنامه ها جنجالی شد تا جایی که کار به عزل مدیرکل وقت میراث فرهنگی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارغ از اینکه  تنها با عزل مدیر متخلف دیگر خبری از چرا و چگونگی این تخلف در جایی درز پیدا نکرد، سید مصطفی فاطمی به عنوان معاون مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد چند صباحی به عنوان سرپرست بر تصدی گری این سازمان  تکیه زد.
با فشار رسانه ها بر مسئولان استان و میراث فرهنگی در خصوص سکوت در قبال این تخلف میلیاردی، سید مصطفی فاطمی هم با ظرافت تمام از میراث فرهگی خداحافظی کرد و بنا به در خواست شورای شهر تفت وی  که گزینه دوم پیشنهاد شورای شهر تفت بود به عنوان شهردار تفت برگزیده شد.
از طرف دیگر بعد از سه ماه بلاتکلیفی شهرداری تفت در تایید و صدور حکم شهردار تفت، استانداری یزد بالاخره بعد از 45 روز گزینه دوم شورای شهر را که همان «فاطمی» بود را تایید کرد.
اما این همه ماجرا نیست و علیرغم تایید فاطمی به عنوان شهردار تفت، این شهر به مدت 5 ماه همچنان بدون شهردار اداره شد تا بالاخره معارفه وی صورت گرفت.
در کمال تعجب و ناباوری مردم تفت، دو روز پیش خبر تایید حکم سرپرستی فاطمی برای سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد خبر ساز شد  تا جایی که واکنش شورای شهر تفت را دربر داشت.
به اذعان رییس شورای شهر تفت نه تنها شورای شهر تفت بلکه حتی خود فاطمی! هم از صدور این حکم بی خبر بوده و بدون اخذ نظر وی این اتفاق افتاده است، اما چرا؟!
فاطمی در چهار ماه فعالیت خود به عنوان شهردار تفت سعی کرد بگونه ای عملکرد خود را به نمایش بگذارد که در ذهن کسی آن کارنامه تیره میراث فرهنگی متبادر نشود ولو با پرواز بالن و برپایی جشن های نوروزی تفت با تبلیغات استانی!
فاطمی برای بجا گذاشتن یک چهره محبوب و مردمی از خود علیرغم سنگ تمام کانال های اصلاح طلب تفت برای انعکاس ریزترین عملکردهایش، تبلیغات برنامه های نوروزی تفت که به نوعی بنام فاطمی هم تمام شد را حتی در کوچه پس کوچه های شهر یزد هم کشاند و گویا سعی شد این عملکرد به  ظاهر پرطمطراق_جشن های نورزی و پرواز بالن_ به دید همه مردم یزد بیاید.


اما  گویا دیگر کار تطهیر چهره فاطمی ان هم با شهرداری تفت به پایان رسیده و اصلاح طلبان دولت نشین که زورشان به هرمسئولی می چربد حتی بدون هماهنگی خودش! تصمیم به بازگشت وی کرده اند.
این سناریوحساب شده_بخوانید کهنه شده_ به قدری نخ نما و عریان است که می شود با مرور سرسری به رخدادهای گذشته و چینش پازل روخدادهای قبلی به نتیجه ای روشن رسید.
و ام حرف آخر اینکه گویا استاندار یزد که چندی پیش عملکرد روشنی در عزل و نصب فرمانداری تفت نداشت و احتملا فرماندار سابق تفت با  سیاسی کاری عده ای در استانداری! عزل شد این بار هم از خود برای مردم تفت چهره قابل قبولی به جا نگذاشت و و باید دید وی  وظیفه شرعی و قانونی خود را فدای سیاسی کاری و جناح بازی عده ای «یقه سفید چسبیده به دولت» خواهد کرد؟

انتهای پیام/س*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار