Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:11:58 GMT

جشن آقایی گلی جهانبخش و خداحافظی با AZ آلکمار + تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۰۰۰۰

جشن آقایی گلی جهانبخش و خداحافظی با AZ آلکمار + تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

علیرضا جهانبخش پس از آقایی گلی در لیگ فوتبال هلند در جشن کسب این عنوان در باشگاه AZ شرکت کرد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان فصل 18-2017 لیگ فوتبال هلند (اردویژه) تیم AZ آلکمار هلند توانست با قرار گرفتن در رتبه سوم سهمیه مستقیم لیگ اروپا را کسب کند و علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی این تیم نیز با 21 گل آقایی گل این فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش که با هت تریک مقابل زوله عنوان آقایی گلی خود را قطعی کرد، علاوه بر 21 گل زده توانست 12 پاس گل هم در طول این فصل بدهد تا با 33 تأثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شود. در پایان دیدار مقابل زوله علیرضا جهانبخش کفش طلای مسابقات اردویژه را دریافت کرد و یک جایزه ویژه هم به عنوان بهترین بازیکن فصل AZ از باشگاه دریافت کرد.

مهاجم تیم AZ پس از پایان بازی نیز در جشنی که برای آقایی گلی او در باشگاه برگزار شده بود شرکت کرد. این جشن مختصر که بلافاصله پس از بازی برگزار شد، برای آقایی گلی و همچنین خداحافظی جهانبخش از AZ بود. مهاجم ایرانی و ستاره باشگاه AZ برای فصل آینده تیم دیگری را انتخاب خواهد کرد.

در زیر تصاویر و فیلم اختصاصی تسنیم از جشن آقایی گلی و خداحافظی جهانبخش را می‌بینید:

 

انتهای پیام/

R35347/P1435/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش +تصاویر
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک شهر رودبار
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی