Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: اقدامات مالی پروژه برقی‌کردن قطار مشهد-تهران پایان یافت. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه شورای اداری، توسعه و نخبگان خراسان‌رضوی همزمان با افتتاح پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: از وزارت راه و همه دست‌اندرکاران توسعه و مرمت و ایمن‌سازی راه‌ها تشکر می‌کنم، طرح‌های بزرگی در استان خراسان داریم که باید تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برقی‌کردن قطار تهران - مشهد گفت: مدتی برای کار مالی این‌ها معطل شدیم، آخرین گزارش ارائه شده این بود که وزیر راه اعلام کرد مراحل مالی این پروژه انجام شده و اقدام اجرایی و عملیاتی آن به‌زودی آغاز می‌شود که تحول بزرگی را شکل می‌دهد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: راه‌آهن خواف به هرات نیز بسیار مهم است، وعده‌ای که برای آزادراه و بزرگراه داده شد امیدواریم تا پایان دولت اجرایی شود.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در ارتباط ویدئویی اظهار داشت: سال 97 پروژه برقی‌کردن قطار مشهد به تهران صورت می‌گیرد و از سوی دیگر شبکه ریلی ایران به افغانستان از طریق خواف محقق می‌شود و امیدواریم در شش ماهه ابتدای سال این مهم را صورت دهیم.

وی بیان کرد: 375 کیلومتر بزرگراه در حال عملیات اجرایی است که 66 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، در بخش راه روستایی 250 کیلومتر راه روستایی داریم و 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز 6 پروژه حمل و نقلی را در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم که پروژه بزرگراه تایباد به تربت‌جام، بزرگراه خواف به سلامی، 6 پروژه روستایی و پل مرزی سرخس از این جمله است. 8 هزار واحد مسکن مهر روستایی نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. یک پروژه هم ایمن‌سازی محور کلات است.

در پایان با دستور رئیس‌جمهور پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی افتتاح شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر