Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@06:38:06 GMT

روسیه قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۰۴۵۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی اروپا 14 تا 16 اردیبهشت در کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد و در پایان تیم روسیه با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره و 204 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم های آذربایجان و ترکیه به ترتیب با کسب 160 و 125 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی نفرات و تیم های برتر این رقابت ها به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- گئورگی ادیشراشویلی (آذربایجان) 2- زائور اوگویف (روسیه) 3- استفان میسیچ (صربستان) و اولادزسلاو آندریف (بلاروس)
61 کیلوگرم: ۱- گاژی مراد رشیداف(روسیه) ۲- بکا لومتادزه(گرجستان) ۳-رسپ توپال (ترکیه) و ایوان گویدا(رومانی)
65 کیلوگرم: 1- حاجی علی اف (آذربایجان) 2- الیاس بک بولاتوف (روسیه) 3- صلاح الدین کلیچ سالیان (ترکیه) و ولادمیر خینچیگاشویلی (گرجستان)
70 کیلوگرم: 1- ماگومد قربان علی اف (روسیه) 2- ماگومدمراد گادجیف (لهستان) 3- زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان) و مورتازعلی مسلم اف (آذربایجان)
74 کیلوگرم: 1- سونر دمیرتاش(ترکیه) ۲-زلیمخان خادژیف(فرانسه) ۳-فرانک چامیزو(ایتالیا) و آندری کارپاچ(بلاروس)
79 کیلوگرم: 1- احمد گادجی ماگمدوف (روسیه) 2- مارتین اوبست (آلمان) 3- میهایلی ناگی (مجارستان) و جبرئیل حسن اف (آذربایجان)
86 کیلوگرم: ۱- آرتور نایفونوف(روسیه) ۲- الکساندر گوستیف(آذربایجان) ۳- شامیل کودیاماگمدوف(ایتالیا) و ساندرو آمیناشویلی(گرجستان)
92 کیلوگرم: -عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) ۲- شریف شریف اف(آذربایجان) ۳-کایرلو ماییشکوف(اوکراین) و سردار بوک(ترکیه)
97 کیلوگرم: 1- ولادیسلاو بایتسایف (روسیه) 2- الکساندر هوشتین (بلاروس) 3- نورماگومد گادجیف (آذربایجان) و الیزبار اودیکادزه گرجستان)
125 کیلوگرم: 1- طاها آکگول(ترکیه) ۲- گنو پتریاشویلی(گرجستان) ۳-رابرت باران(لهستان) و جمال الدین ماگومدوف(آذربایجان)

رده بندی تیمی: 1- روسیه 204 امتیاز 2- آذربایجان 160 امتیاز 3- ترکیه 125 امتیاز 4- گرجستان 110 امتیاز 5- بلاروس 80 امتیاز 6- لهستان 59 امتیاز 7- اوکراین 51 امتیاز 8- فرانسه 38 امتیاز 9- آلمان 36 امتیاز 10- ایتالیا 36 امتیاز
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند

به گزارش خبرآنلاین اظهارات «آندژی دودا» رئیس‌جمهور لهستان یک روز پس از تصویب بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری مجلس نمایندگان آمریکا که شامل ۶۰ میلیارد دلار کمک جدید به اوکراین است، مطرح شد.

پیش‌بینی می‌شود لایحه مرتبط با این بسته کمکی سه‌شنبه به تصویب مجلس سنا برسد و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که به سرعت برای انتقال سلاح و مهمات به کی‌یف اقدام خواهد کرد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هشدار می‌دهد که کشورش بدون کمک ممکن است در جنگ شکست بخورد.

به نقل از ایسنا آندژی دودا در برنامه «ساندی مورنینگ فیوچرز» کانال فاکس‌نیوز گفت: «این امپریالیسم سیری‌ناپذیر روسیه است. اطمینان از اینکه اوکراینی‌ها می‌توانند از خود دفاع کنند، حتمی و ضروری است.»

ادعاهای رئیس کشور لهستان در شرایطی بیان شد که بارها کرملین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته‌اند که قصدی علیه ناتو ندارند. رئیس‌جمهور روسیه با هشدار به حامیان کی‌یف، تاکید کرده که مسکو به‌دنبال تقابل با دست‌نشانده‌های آمریکا در شرق اروپا نیست. او اظهار کرد چندین مقام غربی با این ادعا که مسکو در صورت شکست دادن کی‌یف در میدان جنگ متوقف نخواهد شد، تلاش کرده‌اند تا حمایت متحدان خود را نسبت به افزایش کمک‌ها به اوکراین جلب کنند.

ناتو در حال حاضر هزینه‌های نظامی را برای اعضای خود، ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی تعیین کرده است، اما آندژی دودا گفت که مجموع آن باید به ۳ درصد افزایش یابد. او اذعان کرد که تسلیح مجدد نظامی در سراسر اروپا، خاطرات جنگ سرد را برای برخی از مردم تداعی می‌کند.

رئیس‌جمهور لهستان مدعی شد: «راه دیگری وجود ندارد. هزینه‌های دفاعی باید در حال حاضر افزایش یابد. درست همانطور که در دوران جنگ سرد بود، این راهی برای حفظ صلح در اروپا و راهی برای متوقف کردن امپریالیسم روسیه است.»

دودا گفت لهستان بیش از ۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف امور نظامی می‌کند و بیشتر آن صرف خرید تسلیحات ساخت آمریکا مانند سامانه موشکی پاتریوت می‌شود. خلبانان نیروی هوایی لهستان در ایالات متحده هستند و در حال یادگیری نحوه پرواز با جت‌های جنگنده اف-۳۵ لایتنینگ ۲ (F-۳۵ Lightning II) هستند که به تازگی خریداری کرده‌اند. او گفت: «ما واقعا از آن خوشحالیم.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898177

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • ورشو: روسیه درحال نظامی‌سازی کالینینگراد است
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • قانون «عوامل خارجی»دست غرب را در گرجستان می‌بندد؟-بخش پایانی