Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@17:21:12 GMT

سریال پدر آماده پخش از شبکه دو سیما شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۰۵۴۷

سریال پدر آماده پخش از شبکه دو سیما شد

سریال پدر به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو سیما در شبهای ماه مبارک رمضان آماده شد.

سرویس فرهنگی فردا: سریال پدر به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو سیما در شبهای ماه مبارک رمضان آماده شد.

به گزارش روابط عمومی این سریال، «پدر» از زمستان ۹۶ مقابل دوربین رفته و تاکنون پیشرفت کار به نحوی است که تنها بخشهای اندکی از تصویربرداری همزمان با روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه «پدر» با طراحی و نویسندگی حامد عنقا، در فرصت باقی مانده ضبط را ادامه خواهند داد تا تصاویر باقی مانده آخرین قسمتهای سریال نیز مقابل دوربین برود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

از بازیگران اصلی «پدر» می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شيروانى، پوريا سلطانزاده، سيد حسام ميثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Olb

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس

منبع: چندثانیه

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران