Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:50:45 GMT

استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر شهرگلستان درحال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۱۰۵۶

استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر شهرگلستان درحال انجام است

شهردار شهرگلستان گفت: باتوجه به تراکم بالای جمعیت شهرگلستان و تحولات عمرانی بلوار آیت‌الله سعیدی استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر شهرگلستان از طریق نصب تابلوها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه به اهمیت نصب علائم ترافیکی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: عملیات نصب ۳۰ تابلو علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح معابر شهرگلستان به منظور افزایش ایمنی معابر انجام گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باتاکید بر تحولات عمرانی بلوار آیت‌الله سعیدی، تشریح کرد: باتوجه به این موضوع که شهرگلستان جزو شهرهای دارای تراکم جمعیت بالا به حساب می آید و همچنین به دلیل کاسته شدن از بار ترافیکی محور جاده ساوه درپی اجرای پروژه‌هایی نظیر تعریض پل بر روی رودخانه شادچای، پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران اکنون با نصب علائم ترافیکی، جاده ساوه و بلوار اصلی شهرگلستان ایمن سازی شد.

علیرضا عرب با بیان اینکه رویکرد مدیریت ترافیکی گلستان در رابطه با تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است، اذعان داشت: واحد ترافیک شهرداری شهرگلستان با انجام بررسی‌های میدانی اقدام به استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر سطح شهر به وسیله نصب تابلوها کرد.

وی در رابطه با جزئیات اجرای این عملیات در سال ۹۷، تشریح کرد: عملیات مذکور به شکل شبانه روزی در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها اجتناب گردد و از طرفی تابلو و تجهیزات فرسوده نیز جمع آوری شوند و علائمی نظیر توقف ممنوع، از سرعت خود بکاهید، سرعت گیر، گذرگاه پیاده رو، حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر، محل تردد معلولین و ... در تمام نقاط مورد نیاز شهر نصب گردد.

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه در گذشته احداث پایانه مسافربری در شهرگلستان به‌ عنوان یکی از نیازها و کمبودهای ضروری شهر محسوب می شد، افزود: پروژه احداث پایانه مسافربری شهرگلستان درحال حاضر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در انتهای جاده شهریار و پشت جایگاه CNG درحال اجرا می باشد که با توجه به امکانات در نظر گرفته شده، این ترمینال در نوع خود می تواند منحصر به فرد و دارای جایگاهی خاص در سطح استان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان