Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@18:00:04 GMT

مسجد پایگاه همه کارهای نیک است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۱۰۶۱

مسجد پایگاه همه کارهای نیک است

به گزارش جهان نيوز،‌ نشست خبری دهه تکریم مساجد صبح امروز در مجتمع فرهنگی محراب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:دهه تکریم و غبارروبی مساجد سنتی است که بعد از انقلاب اسلامی در جامعه ما رواج پیدا کرده است.حداقل ارزش این کار این است مساجد از حیث ظاهر پاکسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ها هم تمام تلاش ما این بوده است که کارکردهای اساسی مساجد در این ایام و در تمام روزهای سال احیا شود.

وی افزود: مسجد در جامعه اسلامی پایگاهی است که در تمام زمان ها و مقاطع تاریخی نقشی موثر داشته است.مثلا در یکی از مقاطع حساس سال گذشته که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد مساجد استان تهران به صورت خودجوش در ۵ روز اول این حادثه پنج میلیارد تومان به زلزله زدگان کمک کردند.

صداقت در ادامه افزود: شعار امسال مسجد پایگاه همه کارهای نیک است.البته با توجه به شعار سال،امسال برنامه های خاصی برای حمایت از کالای ایرانی داریم.در برنامه ریزی های انجام شده به موضوع پیوند بین مسجد و مدرسه تاکید بسیار فراوانی شده است.

صداقت در ادامه افزود: بر هرکدام از این روزها در دهه تکریم مساجد برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.در دهه تکریم مساجد در ۴۰ نقطه محوری شهر تهران نمایشگاه های عکس با موضوع مسجد برگزار خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان