Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کارگاه نقد و بررسی مقالات همايش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع)» با ارائه ۵ مقاله منتخب این همایش صبح امروز هفدهم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کارگاه نقد و بررسی مقالات همايش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع)» با حضور استادان امیر اکبری، امید سپهری و سیدعباس وزیری از اعضای هیئت علمی دانشگاه های خراسان رضوی و خراسان شمالی برگزار و پنج مقاله منتخب در این کارگاه نقد و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کارگاه مقاله «حسین حیدرپور» با موضوع شیوه های مدیریت اقتصادی صحیفه سجادیه و تأثیر آن در اقتصاد مقاومتی» از خراسان شمالی، مقاله «وجیه میری» با موضوع تبیین تاریخی مجاهدت های سیاسی علی بن الحسین علیه السلام در تنگنای تقیه» از اصفهان و مقاله «زکیه پرویزی» با موضوع شیوه های تبلیغی امام سجاد علیه السلام و کسب معرفت الهی در پرتو ولایت در شرح دعای پنجم صحیفه سجادیه از خراسان شمالی ارائه شد.

 

همچنین مقاله «محمد حنیف طاهری» با موضوع شاخص های تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد علیه السلام از قم و مقاله «جعفر علون آبادی» با موضوع ارزیابی نفس ادعیه های امام سجاد علیه السلام در بیداری اسلامی و پایداری نهضت عاشورا از اصفهان از دیگر مقالات ارائه شده در این کارگاه به شمار می رود.

 

به گفته هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع)» رتبه منتخبان پس از ارائه و نقد و بررسی مقالات مشخص می شود.

 

با توجه به اینکه 6 مقاله منتخب برای ارائه و نقد و بررسی در کارگاه اعلام شده بود، منتخب ششم در کارگاه نقد و بررسی حضور نیافت.

 

گفتنی است؛ از 197 اثر مربوط به مقالات همايش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع)» پس از دو مرحله داوری 113 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت 6 مقاله منتخب شد.

 

بر این اساس؛ آئین اختتامیه نخستین همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه‌السلام)، عصر امروز ساعت ۱۷ در محل سالن گلشن بجنورد و با معرفی آثار برتر برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مساجد مصلی مسجد جشن نیمه شعبان کتاب نمایشگاه کتاب مجلس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارگاه نقد و بررسی ارائه مقالات برتر سبک زندگی اسلامی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان