Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@10:48:50 GMT

اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی بابل

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۱۲۸۶

به گزارش ایلنا از بابل، عبدالعظیم محسنی ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت این شهرستان در حال انجام می باشد.

وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای بابل ،بهنمیر به طول 5/7 کیلومتر و شهرستان خشروپی به شهرستان گلوگاه بابل  به طول 13 کیلومتر در حال  اجرا می باشد.

وی ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل  خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

شایان ذکر است: این شهرستان دارای 1206 کیلومتر راههای اصلی-فرعی و روستایی می باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اموال عمومی حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده سلامت شرایط آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی، محورهای اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

کد خبر 6096193 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست