Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سالن کنفرانس دفتر امام جمعه شهرستان ماکو ترتیب یافت، بیان کرد: برای پرواز کردن به دو بال علم و عمل نیاز داریم و نقش دو نهاد مقدس سپاه و آموزش و پرورش در تقویت آنها بسیار چشمگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین رنجبری معلمان و مجاهدان در راه اسلام و خدا را نزدیکترین افراد به ائمه اطهار ابراز کرد و گفت: امروزه جهادگران سپاه قدرتمند تر از همیشه در منطقه خودنمایی می‌کنند
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه زندگی بشر بر دو بخش عقیده و سیاست گره خورده است، افزود: نهاد سپاه و اموزش و پرورش در جهت تقویت این دو اصل تأثیرگذار هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه راهبرد شوم دشمن کشف روزانه اختلاف در بین مردم و مسئولین در جهت بزرگنمایی آن و ایجاد تفرقه است، تصریح کرد: حس تعامل و وحدت اگر در بین مردم و مسئولین تقویت یابد دشمن ناامید خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف واحد و مشترکی که همان تربیت انسان های لایق است را دنبال میکنند، افزود: برای پرواز کردن به دو بال علم و عمل نیاز داریم و نقش این دو نهاد مقدس در تقویت بالهای علم و عمل بسیار چشمگیر است.
حجت الاسلام والمسلمین رنجبری بر لزوم تقویت بدنه سپاه با مسائل ارزشی و عقیدتی تاکید کرد و گفت: بیمه شدن انقلاب لازمه تقویت ارتباط تنگاتنگ ادارات دخیل در آموزش و تربیت اسلامی است.
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه امروزه شاهد آن هستیم که بین روحانیت و مردم فاصله افتاده است، خاطرنشان ساخت: سپاه و آموزش و پرورش می‌تواند از ظرفیتها و پتانسیل های خود در راستای تقویت ارتباط بین روحانیت و نسل های جوان بهره جوید و زمینه را برای احیائ مساجد فراهم سازد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از مهم‌ترین جلسات بوده و حضور افراد الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با گرامیداشت هفته معلم و روز بزرگداشت شهادت استاد مطهری بیان کرد: معلمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستند.

فرماندار رشت با اشاره به محرومیت‌های گیلان زیر پوستین سبز بیان کرد: گیلان در زیر پوشش سبز و طراوت دارای محرومیت در بخش‌های مختلف است.

عاشوری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی افزود: رفع نیازهای جامعه دانش آموزی سبب ارتقای سواد آموزشی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به فاصله چند فرسنگی نسل امروز و دیروز بیان کرد: فاصله بین نسلی زیادی از لحاظ اندیشه‌ها، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلاء ها باید آموزش پر شود.

عاشوری با تاکید بر به روز رسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان اضافه کرد: آموزش ّباید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسلی در آموزش و پرورش پر می‌شود، افزود: معلمان خلاء ها و شکاف‌های بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان در شهرستان رشت بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز رشتی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای انجام آزمون نهایی آماده می‌شوند.

کد خبر 6092090

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی