Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، دو دیپلمات فرانسوی که در سفارت این کشور در تهران مستقر هستند، شب گذشته ۱۶ اردیبهشت‌ماه ضمن بازدید از مسجد مکی اهل سنت زاهدان، با مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی دیدار کردند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت و لزوم برقراری ارتباط میان ملت‌های مختلف، آن را مفید و مایه شناخت و تعامل بیشتر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی اسماعیل‌زهی همچنین «اعتدال» را منش و روش دارالعلوم اهل سنت زاهدان عنوان کرده و از حوادث تلخی که در فرانسه توسط تندروها رقم خورد، اظهار تأسف کرد.

ونسان براکنه، رایزن دوم بخش سیاسی سفارت فرانسه که در رأس این هیئت قرار داشت نیز علاوه بر تحسین معماری این مسجد، از مهمان‌نوازی اساتید دارالعلوم زاهدان و اظهار همدردی امام جمعه اهل سنت این شهرستان با ملت فرانسه قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه فرانسه مسجد معماری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش همشهری آنلاین، دادستانی فرانسه اعلام کرد فردی که به اتهام هجوم به کنسولگری ایران در پاریس بازداشت شد متولد ایران و با انگیزه شخصی دست به این اقدام زده است. این فرد در سال گذشته باعث حریق در کنسولگری ایران در پاریس شده بود.

بنابر اعلام سفارت ایران در فرانسه، یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده امروز با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است، وارد بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس شده و در روند خدمت رسانی به ایرانیان مقیم اختلال ایجاد کرده است.

با صحبت‌های انجام شده با این فرد نهایتا قانع شده و بخش کنسولی سفارت را ترک کرده است. پس از خروج از ساختمان سفارت ایران نهایتا پلیس این فرد را دستگیر کرده است.

طبق اعلام سفارت ایران در پاریس این فرد همان شخصی است که مدتها قبل در مقابل درب سفارت ایران لاستیکی را به آتش کشیده است. وی پیشتر دادگاهی شده بود و حکم اولیه علیه او صادر شده بوده است.

اعضای بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس در سلامت کامل هستند و هیچ خسارتی به بخش کنسولی وارد نشده است.

کد خبر 845591 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و فرانسه فرانسه

دیگر خبرها

  • ماجرای تهدید به انفجار در سفارت ایران در فرانسه چه بود؟
  • نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر