Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جهانبخش با درخشش در لیگ هلند و آقای گلی می‌تواند جا پای بزرگان فوتبال جهان بگذارد. علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران شب گذشته کاری کرد کارستان!

 

جهانبخش در آخرین بازی فصل برای آلکمار هت‌تریک کرد تا با ۲۱ گل به عنوان آقای گل لیگ اردویژه هلند انتخاب شود. این دومین هت‌تریک جهانبخش بود که نقش بسازیی در آقای گلی این ستاره فوتبال ایران در لیگ معتبر هلند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به غیر از ۲۱ گل جهانبخش، این بازیکن ۱۲ پاس گل هم در کارنامه خودش ثبت کرد تا به غیر از آقای گلی، احتمالا بهترین بازیکن فصل لیگ هلند هم شود.



افتخاری که شب گذشته جهانبخش به دست آورد اگر مهمترین دستاورد لژیونر‌های فوتبال ایران در تاریخ نباشد قطعا جزو ۳ افتخار اول فوتبال ایران در اروپا محسوب می‌شود. جهانبخش در شرایطی در لیگ معتبری مثل لیگ هلند آقای گل شد که تیمش به جایگاه سوم لیگ رسید. جهانبخش بالاتر از ستاره‌های آیندهوون و آژاکس به این افتخار رسید تا شاید ستاره بعدی جهان فوتبال باشد که از لیگ هلند می‌آید.



ستاره‌های فراوانی مانند فن‌درسار، داویدز، سیدورف، فن‌نیستلروی، زلاتان، فن‌پرسی، سوارز و ... نمونه‌هایی هستند که در این سال‌ها در لیگ هلند ستاره شدند به تیم‌های بزرگ دنیا رفتند و برای سال‌های زیاد ستاره‌های فوتبال جهان بودند. جهانبخش هم با درخشش در لیگ هلند و آقای گلی می‌تواند جا پای بزرگان فوتبال جهان بگذارد.



در این موفقیت چشمگیر جهانبخش به غیر از تلاش و استعداد خود این بازیکن، وجود یک مشاور قوی به نام امیر هاشمی‌مقدم بسیار تاثیرگذار بوده. هاشمی‌مقدم مهاجم پیشین استقلال که در نقش ایجنت جهانبخش فعالیت می‌کند نقش مهمی در پیشرفت این بازیکن دارد. هاشمی‌مقدم در این سال‌ها برخلاف تمام مدیران برنامه فوتبال در ایران نه پشت هم از پیشنهاد‌های لیگ برتری انگلیس و لالیگا صحبت کرد و نه از علاقه تیم‌های بزرگ جهان برای جذب جهانبخش خبر داد. این مدیر برنامه همیشه پله به پله و به قول معروف «اروپایی» در خصوص جهانبخش حرف زده.

 



هاشمی‌مقدم چه زمانی که جهانبخش را به نایمنخن برد و چه موقعی که به آلکمار برد، خیلی حرفه‌ای و فوتبالی با این بازیکن و آینده‌اش برخورد کرد. هیچ‌وقت از پیشنهاد‌های عجیب و غریب تیم‌های بزرگ برای جهانبخش حرف نزد و همیشه اولویتش بازی کردن «علیرضا» و پیشرفت فنی این بازیکن بود.



جهانبخش و هاشمی‌مقدم نمونه بارز یک فوتبالیست و یک مدیربرنامه حرفه‌ای هستند. جهانبخش هیچ وقت به فکر پول درآوردن نبود که اگر اینطور بود تا امروز میلیارد‌ها تومان از کشور‌های قطر و چین به جیب زده بود، هاشمی‌مقدم هم به فکر جیب خودش و سودش نبود و فقط به پیشرفت جهانبخش کمک کرد. شاید بهتر است ستاره‌های دیگر فوتبال ایران این دو را الگوی خود قرار بدهند تا بتوانند پیشرفت کنند. حالا که جهانبخش به عنوان یک ایرانی اینطور در فوتبال اروپا درخشیده و احتمالا باید شاهد حضورش در تیم قدرتمند و ریشه‌دار ناپولی ایتالیا باشیم، بهتر است تا آغاز جام جهانی که میدانی مهم برای نشان دادن استعداد‌های ایرانی است، به این بازیکن استراحت بدهیم و به قول فوتبالی‌ها «هوای» او را داشته باشیم تا بتوانیم از این جواهر به خوبی در جام جهانی استفاده کنیم.

110

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904013

دیگر خبرها

  • حمله تند درویش به سپاهان و هاشمی‌نسب
  • درویش: سپاهانی‌ها می‌دانستند پشت‌شان گرم است و کسی کاری به کارشان ندارد
  • رضا درویش به سیم آخر زد؛ توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس؟ مشکلات او با دارو هم حل نمی‌شود!
  • صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان و نقشه نخ‌نمای سازمان لیگ!
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش