Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:17:20 GMT

اجرای طرح «ضیافت الهی رمضان» در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۲۷۶۴

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا صدیق‎‌راد مدیر کل بهزیستی خوزستان اعلام کرد: به منظور بهره‌مندی از برکات ماه رمضان طرحی به نام «ضیافت الهی رمضان» توسط بهزیستی و همزمان با سایر استان‌ها در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

 وی درباره اهداف طرح  «ضیافت الهی رمضان» بیان کرد: این طرح با هدف آگاه سازی و آشنایی خیران و مسئولان با مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی، گسترش فرهنگ نیکوکاری و خیرجمعی در جامعه، جذب نذورات و هدایای مردمی به سمت جامعه هدف بهزیستی و اطعام و اکرام نیازمندان در تمامی شهرستان‌های استان در طول ماه رمضان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه این طرح در ماه رمضان امسال به 4 روش اجرا خواهد شد، افزود: در شکل اول سبدهای مواد غذایی و خشکبار و گوشت اهدایی خیرین و اصناف از طریق مراکز بهزیستی و مؤسسات خیریه و مراکز غیر دولتی بین خانواده های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در شکل دوم طرح، سفره‌های بزرگ افطاری با مشارکت خیرین در مراکز و مجتمعات دولتی و غیر دولتی بهزیستی، مساجد و سایر مراکز عمومی با حضور اقشار تحت پوشش، مسئولان و خیرین برپا خواهد شد و درکنار صرف افطاری، مسئولان و خیرین به گفتگو با مددجویان خواهند پرداخت و ضمن آشنایی با مشکلات آنها  تصمیمات لازم جهت رفع نیازمندی های آنان اتخاذ خواهد شد.

صدیق‎‌راد گفت: در شکل سوم، در طول شب‌های ماه مبارک رمضان مسئولان و خیرین به منازل معلولان و مددجویان بهزیستی خواهند رفت و ضمن حفظ کرامت آنان از نزدیک با مشکلات و نیازهایشان آشنا خواهند شد و تلاش می‌کنند در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات نیازمندان به خصوص تأمین لوازم ضروری زندگی، هزینه های درمان و ... اقدام کنند.

مدیر کل بهزیستی استان برگزاری جشن‌های گلریزان و مراسم تقدیر از خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی  برای رفع مشکلات مددجویان را از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد.

وی عنوان کرد: تلاش در جهت رفع مشکلات اساسی مددجویان ازجمله مسکن، اشتغال و تأمین جهیزیه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

صدیق‌راد گفت: تمامی هزینه‌های اجرای طرح ضیافت رمضان توسط خیران و مؤسسات و انجمن‌های خیریه اصناف و بازیاران وعموم مردم تأمین می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن دعوت از مردم برای کمک به اجرای این اقدام خداپسندانه اعلام کرد: مردم نوع دوست و خیرین جهت مشارکت و کمک می‌توانند کمک های نقدی خود را به حساب سیبا بانک ملی به شماره 2173452201001 واریز کرده یا از طریق سامانه پیامکی #1400004*4*733* کمک‎‌های خود را پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: عموم مردم در صورت تمایل به برگزاری سفره افطاری یا مشارکت غیر نقدی و اهدای مواد غذایی و لوازم ضروری زندگی می‌توانند با شماره تلفن‌های 06133380811 یا 06133791344 دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم

دریافت 106 MB

کد خبر 6095121

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است