Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت صهیونیستی جاسوسی که تیم مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا از آن برای بی اعتبار کردن آمریکایی‌های دخیل در برجام استفاده کرده، پیشتر مورد استفاده یکی از غول‌های سابق هالیوود قرار گرفته بود؛ کسی که انتشار خبرهای آزار و تجاوز جنسی او علیه بازیگران، جنجال‌های زیادی در صنعت سینمای آمریکا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد روز یکشنبه رسانه‌ها گزارش دادند که مشاوران دونالد ترامپ از شرکت جاسوسی صهیونیست برای بی‌اعتبار کردن افراد مرتبط با برجام استفاده کردند تا خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران را توجیه کنند.

بنا بر گزارش‌ها، تیم ترامپ این شرکت را استخدام کردند تا «اقدامات کثیفی» را ضد مقام‌های دولت باراک اوباما انجام دهند (جزئیات بیشتر).

در تازه‌ترین خبرها در این باره، نشریه نیویورکر جزئیات بیشتری درباره این خبر مخابره کرد.

بنا بر گزارش این رسانه، شرکت اطلاعاتی خصوصی صهیونیستی به نام «مکعب سیاه»  (Black Cube) تلاش‌هایی برای جاسوسی از مقام‌های دولت سابق آمریکا که درگیر در مذاکرات هسته‌ای ایران بودند، صورت دادند.

انتشار این گزارش ساعاتی پس از آن صورت گرفت که شرکت جاسوسی صهیونیستی مکعب سیاه در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» هرگونه دخالت در این موضوع را رد کرد.

طبق گزارش نیویورکر، ژوئن 2017 همسر «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی باراک اوباما ایمیل‌هایی مشکوک از شرکت فیلمسازی مستقر در لندن به نام «شل پروداکشن» دریافت کرد؛ شرکتی که مشخص شد جعلی و ساخته شرکت جاسوسی «مکعب سیاه» رژیم صهیونیستی است.

این شرکت جاسوسی صهیونیست، همین تاکتیک را در قبال همسر «کالین کال» یکی دیگر از مقام‌های امنیت ملی دولت اوباما به کار برد. این بار آنها به نام یک شرکت تجاری مجعول و تقلبی به نام Reuben Capital Partners مستقر در لندن این کار را تکرار کردند.

در گزارش‌های اولیه منتشر شده درباره این شرکت جاسوسی خصوصی صهیونیست، نام آن منتشر نشده بود اما نیویورکر می‌نویسد: «این عملیات توسط مکعب سیاه انجام شده است».

نویسنده گزارش نیویورکر، «رُنان فارو» است. او گزارشی تحقیقی درباره توسل هاروی واینستین تهیه‌کننده مشهور هالیوود به این شرکت جاسوسی صهیونیست منتشر کرده بود.

بنا بر گزارش این خبرنگار آمریکایی، واینستین به دنبال متهم شدن به ارتکاب سال‌ها تجاوز جنسی علیه بازیگران، به شرکت «مکعب سیاه» رجوع کرد تا از قربانیان جنسی او جاسوسی کند.

ماموریت این شرکت جاسوسی صهیونیستی در پرونده مربوط به ایران، آن بوده که علیه افراد اثرگذار در دولت اوباما در موضوع برجام از قبیل بن رودز و کالین کال، «اطلاعات مخرب و مضری» به دست آورند.

طبق این گزارش، مکعب سیاه همچنین لیستی شامل بیش از 30 خبرنگار در اختیار داشته که از نظر این شرکت جاسوسی صهیونیست، با مقام‌های دولت اوباما در ارتباط بودند.

این شرکت صهیونیست، در بیانیه‌ای که منتشر کرده، ضمن رد گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی، مدعی شده که «موساد و سیا» در موضوع برجام نیازی به این شرکت ندارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین