Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: ۹۷۰ کودک چند قلو از ۴۰۰ خانواده ایلامی تحت پوشش حمایت یک ساله بیمه قرار دارند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنی از ایلام، زهرا همتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بالا بودن هزینه نگه‌داری چند قلوها و مشکلات تامین مایحتاج آنان، از خانواده‌های دارای نوزادان چند قلو حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: 970 کودک چند قلو از 400 خانواده ایلامی تحت پوشش حمایت یکساله بیمه هستند.

وی با بیان اینکه تمامی خانواده‌هایی که دارای نوزاد چند قلو هستند تحت پوشش بهزیستی هستند گفت: پس از شناسایی این اخانواده‌ها و تشکیل پرونده، اقدامات لازم در راستای ارائه خدمات حمایتی به این خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

همتی با تشکر از بنیاد برکت کشور که در راستای بیمه چند قلوهای ایلام در 400 خانواده استان گفت: کمک‌های بنیاد برکت علاوه بر بیمه یک ساله چند قلوها سایر افراد تحت پوشش بهزستی استان را شامل شده است که جا دارد از این نهاد حمایتی تشکر و تقدیر نمایم.

همتی خدمات بهزستی در رابظه با چند قلو ها را بیان و گفت: ما کمک هزینه‌هایی بابت مهدکودک، تغذیه و پرستار گرفتن به خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر می پردازیم که هر کدام ارقام متفاوتی دارد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی