Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سید نجیب حسینی معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در نشست فصلی دبیران شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که در محل این ستاد برگزار شد، با اشاره به اینکه ردیف‌های کل دستگاه‌های اجرایی را در خصوص مبارزه با مواد مخدر احصا شده است، گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت بهداشت در سازمان بهزیستی کشور داشته‌ایم که میزان آن حدود 40 میلیارد تومان است

وی با توجه به رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در این خصوص به اقدامات صداوسیما توجه شده است، ضمن اینکه اطلاع‌رسانی شفاف مسائل آسیب‌های اجتماعی در لایه‌های مدیریتی و حاکمیتی کشور و ساماندهی املاک و منابع مالی که از این محل احصا می‌شود توجه شده است، ضمن اینکه در تمامی مزایده‌هایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، کوچک‌ترین خدشه‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توجه به موضوع کارآفرینی گفت: برای اولین بار کمیته مبارزه با پولشویی ایجاد شده و در 5-4 سال گذشته اجرایی شده است، ضمن اینکه تعاملی با مجامع بین‌المللی برمبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت داشته‌ایم.

حسینی افزود: افزایش دغدغه بین لایه‌های مختلف ایجاد شده، ضمن اینکه به موضوع ساماندهی معتادان متجاهر توجه شده و در حال حاضر قریب به 40 هزار از معتاد متجاهر در کشور با استفاده از ظرفیت بخش مردمی و سازمان‌های مرد‌م‌نهاد ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در این بخش در تهران برای دو هزار نفر از معتادان متجاهر از ظرفیت دولتی استفاده شده است یادآور شد: در ساماندهی 6 تا 8 هزار نفر از این افراد در تهران از ظرفیت مردمی استفاده می‌شود.

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم در استان‌های مختلف بیان داشت: اعتبارات را در قالب استانی تخصیص داده‌ایم و در بخش اعتبارات مربوط به وزارت بهداشت و علوم 75 درصد این اعتبارات را تخصیص داده‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: 99 درصد دبیران ستاد مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور به صورت مستقل و اختصاصی در این خصوص فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود