Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@02:56:31 GMT

دستور پادشاه عربستان برای حفاظت از گزارش دهندگان فساد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۳۱۵۱

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شبکه العربیه عربستان اعلام کرد که طبق دستور ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان کارمندانی که در زمینه ابلاغ فساد فعالیت می‌کنند نباید از نظر موقعیت شغلی مورد تهدید قرار بگیرند و حقوق و مزایای این افراد نقض شود.

شایان ذکر است که در سال گذشته میلادی افراد زیادی به اتهام فساد مالی و اداری در هتل "ریتز" بازداشت شده بودند که با تسویه حساب مالی اکثریت این افراد آزاد شدند و به گفته دولت عربستان در جریان این پرونده ها بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم اینکه دولت عربستان هنوز با ۵۶ متهم تسویه حساب نکرده بود اما این هتل در فوریه بازگشایی شد.

پادشاه عربستان در ماه مارس طی حکمی دستور راه اندازی اداره‌های ویژه مبارزه با فساد در دادستانی کل را صادر کرد و مسوولیت آنرا به محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سپرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید