Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@00:08:45 GMT

وقتی برای بازیگر شدن زیبایی چهره و کمی رابطه کافی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۳۵۲۳

طراح صحنه فیلم "سوغات فرنگ" درباره دخالت برخی بازیگران در پروسه طراحی لباس اشاره کرد: بازیگران حرفه ای همه چیز را به طراح لباس و کارگردان می سپارند. شاید پیشنهادی دهند اما هیچوقت در کار ما دخالت نمی کنند اما این بازیگران بسیار کم هستند و از نمونه های آنها می توانم به رضا کیانیان و ویشکا آسایش اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال بسیاری بازیگر غیر حرفه‌ای این روزها در این عرصه آمده اند که فکر می کنند لباس آنها در یک فیلم باید آنها را زیبا کند.

وی در همین راستا ادامه داد: اینکه یک بازیگر صرفاً می خواهد با لباسش در فیلم خوب دیده شود اشتباه محض است زیرا هر شخصیت باید بنا بر فیلمنامه طراحی لباس شود و اینطور نیست که ما بتوانیم هر لباسی را تن بازیگران کنیم. متاسفانه در بسیاری از آثار امروز خیلی ها در مورد طراحی لباس نظر می دهند و دخالت می کنند که این برای طراح نابود کننده است.

شهامت درباره تجربه بازی خود در سینما خاطرنشان کرد: من به شدت از بازیگری بدم می آید و بازی ام در فیلم سوغات فرنگ یک اتفاق بود. ما در راه شمال بودیم که معلوم شد یکی از بازیگران نمی آید و من اجباراً در آن نقش بازی کردم. عوامل پشت صحنه سینما برای کارشان خیلی زحمت می کشند و همانطور که می بینیم بازیگری این روزها سهل الوصول شده است. برای بازیگرشدن کمی ارتباط و صورتی زیبا کافی است اما پشت صحنه سینما تخصص می خواهد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دیده نشده از مرحوم علی انصاریان منتشر کرد.

طرفداری | حسین سلیمانی تصویری از خودش کنار علی انصاریان را به اشتراک گذاشت.

در تصویری که حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خود به همراه مرحوم علی انصاریان منتشر کرده، آن ها در پشت صحنه فیلم سینمایی «کولبرف» حضور دارند و تاکنون این عکس منتشر نشده بود.

در این تصویر حسین سلیمانی با چهره زخمی، مشغول صحبت با علی انصاریان است.

حسین سلیمانی کنار علی انصاریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان