Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@17:32:44 GMT

جشنواره بزرگ «ترنم رمضان» در فرهنگسرای خاوران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۳۶۴۲

جشنواره بزرگ «ترنم رمضان» در فرهنگسرای خاوران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، رضا دوستعلی، رئیس فرهنگسرای خاوران با اعلام این خبر گفت: با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، وظیفه ذاتی نهادهای فرهنگی حمایت از تولید کالای ایرانی است که با حمایت از این محور، در راستای حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال‌‌زایی حرکت کرده تا با ایجاد انگیزه و هدایت شغلی برای نوجوانان در جهت توسعه و پیشبرد کیفی و کمی کالای ایرانی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستعلی بیان کرد: برهمین اساس فرهنگسرای خاوران در راستای حمایت از تمامی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالای ایرانی در بخش‌های محصولات فرهنگی و انتشارات، سوغات و هدایا، صنایع دستی، محصولات غذایی، فرش و تابلو فرش، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار، چای و قهوه و نوشیدنی‌های گرم، خشکبار، نان و کلوچه محلی، شیرینی، انواع نوشیدنی‌ها، بستنی و آبمیوه، کالای خواب و مبلمان، تزئینات خانگی، موبایل و کامپیوتر، تجهیزات الکتریکی و برقی، پوشاک، کیف و کفش، دفاتر و نمایندگی‌های بیمه، آژانس‌های هواپیمایی ...و هر بخشی که به نحوی حتی در کارگاه خانگی در راستای اعتلای اقتصاد ایران اسلامی تلاش می‌کند، دعوت به حضور دارد.

وی در خصوص ثبت نام در جشن بزرگ ترنم رمضان تصریح کرد: تعداد غرفه‌های موجود در برنامه محدود بوده و زمان ثبت نام همه روزه از ساعت 9 تا 19 تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دوستعلی افزود: ویژه برنامه «ترنم مهر» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی از 25 اردیبهشت ماه لغایت 11 خرداد ماه هر شب از ساعت 18 تا 24 برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: بیش از 60 ایستگاه متنوع، برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز ویژه کودکان، تواشیح، نقالی، جنگ شادی، ویژه برنامه افطاری ساده، نمایش طنز و استندآپ کمدی، حضور پیشکسوتان سینما و تلویزیون و... در این جشن تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به اجرای موسیقی زنده می‌توانند در این برنامه شاهد حضور گروه‌های موسیقی پاپ، سنتی و آیینی به همراه پوشش زنده رادیویی و تلویزیونی باشند.

دوستعلی اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد فرهنگی، کارگاه‌های خوداشتغالی برای نوجوانان 12 تا 18 سال نیز در قالب سفالگری، نقاشی روی شیشه، خیاطی، هنرهای تجسمی، خلاقیت و... برپا می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این جشن بزرگ می‌توانند از تاریخ 25 اردیبهشت ماه به آدرس فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.

مریم بشیری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم

وزیر صمت در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون تولید نوکیای ایرانی گفت: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ لذا در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، تولید آن در کشور متوقف خواهد شد.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «عباس علی آبادی» وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو» در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این وزارتخانه برای ساخت تلفن همراه در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: ما در کشور در مورد این کالا هنوز برند معتبر و قابل قبولی که صد در صد خود اتکا باشد نداریم.


وزیر صمت افزود: در وزارت صمت هم در بعد نرم افزاری و هم در بعد سخت افزاری برنامه داریم و جزو برنامه‌های اولویت دار ماست؛ هر اندازه که خودرو مهم است موبایل هم مهم است.


وی همچنین درباره عرضه نوکیای تقلبی در سطح بازار موبایل ایران گفت: در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، کالای تقلبی در کشور نهاد مسئول خود را دارد و البته ما هم مسئول هستیم قطعا اگر ثابت شود لااقل به آن خدمت نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مربوطه و تعزیرات معرفی می‌کنیم.


علی آبادی تاکید کرد: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ اگر متوجه بشویم جلوی واردات را می‌گیریم ارز و ریال به آن تخصیص نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مرتبط معرفی می‌کنیم.


مشروح گفته‌های علی آبادی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیای ایرانی ، تولید موبایل ، نوکیا ، وزارت صمت ، عباس علی آبادی ، کالای تقلبی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9l

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران