Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@17:39:18 GMT

کاربرد جدید ارز دیجیتال برای تایید اعتبار جواهرات

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۳۷۳۱

کاربرد جدید ارز دیجیتال برای تایید اعتبار جواهرات

شرکت IBM با همکاری برخی دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه جواهرات، می‌خواهد از فناوری بلاک‌چین به منظور تایید هویت و اعتبار جواهرات استفاده کند.

به گزارش زد دی نت، فناوری بلاک‌چین که اخیرا نام آن زیاد به گوش می‌خورد و در استخراج و کسب ارزهای دیجیتالی کاربرد فراوانی دارد، حالا قرار است با همکاری برخی از شرکت‌های نام‌آور همچون IBM به منظور تایید و احراز هویت و اعتبار طلا، جواهرات و فلزات گرانبها به کار برده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شرکت کامپیوتری IBM هم اکنون با کنسرسیومی از شرکت‌های فعال در بازار تامین و فروش طلا و الماس در حال همکاری است تا بتواند با استفاده از فناوری TrustChain خود، روند استخراج تا فروش جواهرآلات را به‌صورت دقیق تحت بررسی و  نظارت قرار دهد.

فناوری TrustChain از پلت‌فرم ابری بلاک‌چین توسعه داده شده از سوی شرکت IBM استفاده می‌کند و به طور قطع می‌تواند اعتبار فرایند خرید و فروش جواهرات و طلا را برای مشتریان و خرده‌فروشان به میزان بسیار زیادی بالا ببرد.

این شرکت که سابقه بسیار زیاد و درخشانی در حوزه معرفی، تولید و توسعه محصولات رایانه و تکنولوژی داشته است، حالا با توسعه فناوری پلت‌فرم بلاک چین (block chain) می‌خواهد وارد صنعت پررونق و پرفروغ جواهرات و فلزات گرانبها نیز شود و موجبات رضایت و خشنودی هرچه بیشتر کاربران و مشتریان این صنعت پرطرفدار  را فراهم بیاورد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فناوری فلزات خرید و فروش رایانه چین صنعت جواهرات ارز دیجیتال ارز رمزنگار بلاک چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن

مدیرکل ارشاد استان مرکزی از تایید ثبت نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار متقاضی مسکن در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در نخستین دیدار سال 1403 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر که در محل اداره کل برگزار شد، حسین محمودی‌فر، مدیرکل ارشاد استان مرکزی بر سرعت بخشیدن به روند احداث مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ و هنر استان تاکید کرد و اظهار داشت: مسکن و سرپناه یکی از نیازهای اساسی و ضروری برای هنرمندان و اقشار مختلف جامعه محسوب می شود این در حالی است که هنرمندان استان سالها است در انتظار نگاه ویژه مسئولان در این خصوص هستند.

وی افزود: بیش از دویست نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که به دلیل قرمز بودن فرم ج و یا تکمیل نبودن مدارک تاکنون پرونده 88 نفر از متقاضیان تایید شده است که البته در نامه‌ای 200 متقاضی عرصه فرهنگ و هنر و رسانه استان که در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده برای شرکت عمران شهرهای جدید ارسال شده است.

محمودی‌فر ادامه داد: نگاه ارشاد استان مرکزی، نگاهی حمایتی به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه استان است و تمام تمرکز خود را بر احصای مشکلات این قشر فرهیخته استان و تلاش برای حل آن بنا نهاده ایم البته خوشبختانه دولت هم همراهی خوبی با هنرمندان و اهالی رسانه داشته به طوری که در طرح نهضت ملی مسکن جدا از وام مسکن، تسهیلات لازم از سوی صندوق اعتباری هنر نیز به جامعه فرهنگ و هنر و رسانه پرداخت می شود.

سعید میرزایی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران نیز در این نشست ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و رمضان، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر در راستای مسئولیت‌های خود که تامین و ساخت مسکن برای اقشار مختلف جامعه است با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در راستای تامین زمین و ساخت مسکن برای اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی آمادگی خود را اعلام کرده و امیدواریم با همکاری این قشر فرهیخته و حمایت مسئولان استان به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش