Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@10:06:21 GMT

فروش 48 هزار انشعاب برق در سال 96

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۰۱۶

فروش 48 هزار انشعاب برق در سال 96

به گزارش پارس نیوز، 

 قاسم شهابی با اشاره به فروش حدود 48 هزار انشعاب برق در سال 96، گفت: توزیع نیروی برق مازندران بیش از یک میلیون 334 هزار مشترک برق دارد .
وی از افتتاح و بهره برداری 259 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در سال 96 خبر داد .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: سال قبل بیش از 605 میلیارد تومان برق به مشترکان فروخته شد و 67 میلیارد تومان نیز طلب از سال 95 از مشترکان داشتیم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در میان بدهکاران دستگاه‌های خدماتی و عموم با 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بیشترین بدهی برقی را دارند و پس از آنها حوزه کشاورزی و خانگی هر کدام با بیش از 18 میلیارد و 700 میلیون تومان، مشترکان بد حساب توزیع برق مازندران محسوب می‌شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت پرداخت طلب شرکت برق، اظهار داشت: پرداخت بدهی‌ها موجب بازگشت 25 درصد سرمایه به استان می‌شود که برای انجام خدمات بیشتر از جمله‌ترمیم و یا نوسازی خطوط انتقال برق می‌توان از آن بهره برد .
شهابی در عین حال شهروندان را به صرفه جویی در مصرف برق فراخواند و افزود: این اقدام موجب می‌شود در تابستان با مشکل کمبود و قطع برق مواجه نشویم .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: هم اکنون میانگین مصرف برق در استان روزانه 800 مگاوات است ولی در فصل گرم تابستان و اواخر بهار به حدود 2 هزار مگاوات هم می‌رسد
شهابی در ادامه از انعقاد 7 فقره قرارداد تحقیقاتی با محققین و دانشگاه‌های برتر کشور در سال 96 خبر داد و گفت: 11 مقاله علمی در کنفرانس‌های بین المللی (IEEE ، CIRED) ارائه شد .
وی افزود: 75 مقاله علمی در کنفرانس‌های معتبر ملی و منطقه‌ای (PSC ، GIS, EPDC و ... در سال 96 ارائه شد .
وی با اشاره به اینکه در سال 96 بیش از 450 کیلومتر بر خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق اضافه شد، گفت: تاکنون بیش از 11230 کیلوتر خطوط فشار متوسط در حوزه توزیع نیروی برق مازندران شبکه سازی شده است .
شهابی بیان داشت: در سال 96 بیش از 1120 کیلومتر خطوط فشار ضعیف در شبکه‌های برق اضافه شد .
وی در ادامه از اضافه شدن بیش از 3315 دستگاه پست توزیع در سال 96 خبر داد و بیان داشت: در مجموع تعداد پست‌های توزیع به بیش از 32520 دستگاه رسیده است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به فروش حدود 48 هزار انشعاب برق در سال 96، گفت: توزیع نیروی برق مازندران بیش از یک میلیون 334 هزار مشترک برق دارد.
 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برق پارس فروش مازندران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: این کمک هابه ارزش ۵۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مساعدت قرارگاه شهید فولادی توزیع شده است.

سرهنگ علی اکبر جعفری افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات برای ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • فروش گوسفند با کارت ملی!
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی 
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد