Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@10:25:45 GMT

راموس: مسی داور را تحت فشار قرار داد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۱۲۵

راموس: مسی داور را تحت فشار قرار داد

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، لیونل مسی را به تحت فشار قرار دادن داورها متهم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مادرید شب گذشته در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و در یک بازی دیدنی، دو بار موفق شد نتیجه را جبران کند تا در نهایت بازی ۲-۲ به پایان برسد. لوئیس سوارز در ابتدا بارسا را پیش انداخت و سپس رونالدو کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مسی گلزنی کرد و در نهایت گرت بیل کار را به تساوی کشاند. با وجود اخراج سرخی روبرتو در بین دو نیمه که به نظر تصمیمی عجولانه بود، راموس معتقد است که مسی فشار زیادی به داور وارد می‌کند.

او گفت:

” مسی در تونل ورزشگاه فشار زیادی به داور وارد کرد. نمی‌دانم آنجا دوربینی بود یا نه، نمی‌دانم که روند داور در نیمه دوم عوض شد یا نه. این فوتبال است و تا جایی که به شما صدمه ای وارد نشود، همه چیز باید در زمین بماند. باید احترام گذاشت.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخی روبرتو ال کلاسیکو سرخی روبرتو سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور