Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@22:25:31 GMT

ترامپ تهدید کرد دولت آمریکا را تعطیل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۳۹۵

ترامپ تهدید کرد دولت آمریکا را تعطیل می‌کند

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از دموکرات‌ها به خاطر رد حمایت از پیشنهادش برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک گفت: آنها دیوار نمی‌خواهند اما ما این کار را انجام می‌دهیم حتی اگر برای مدتی دولت به تعطیلی کشانده شود. ما گزینه دیگری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  ترامپ در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما به طور قطع گزینه دیگری نداریم. ما باید امنیت قاطعانه‌ای را در کشورمان ایجاد کنیم.
رئیس‌جمهوری آمریکا به طور قطع منظورش را از تعطیلی دولت اعلام نکرد اما ماه گذشته میلادی به خبرنگاران گفته بود اگر کنگره با درخواست‌های مالی‌اش برای امنیت مرزی موافقت نکند دولت در پاییز تعطیل می‌شود.

برنامه ساخت دیوار مرزی با مکزیک یکی از وعده‌های مهم کمپین ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بوده است.

بیش از 200 مهاجر آمریکای مرکزی ماه گذشته میلادی و در قالب یک کاروان از مکزیک گذشتند و به دنبال پناهندگی در آمریکا هستند و با وجود آنکه ترامپ هشدار داده بود که آنها را متوقف می‌کند 228 تن از آنها درنهایت موفق به ورود به آمریکا شده و اخیرا درخواست پناهدگی خود را ارائه کردند.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفته است: ما ممکن است برای تحقق وعده خود در احداث دیوار مرزی با مکزیک دولت را به تعطیلی بکشانیم چراکه نمی‌توانیم اجازه دهیم مردم به کشورمان وارد شوند. مهاجران غیرقانونی برای خودشان سیاست تعیین می‌کنند.
  پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بابیان اینکه ایران و جمهوری آذربایجان برای گشایش مرز ارس در منطقه کلاله مصمم هستند، گفت: ترانزیت کالا در مسیر شرقی - غربی پس از ساخت گذرگاه ارس افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش امانی، در بازدید از محل ساخت یک پایانه مرزی در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به‌این‌ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به‌موازات آن پل روی رودخانه ارس را می‌سازد.

وی با بیان این که تردد از این پایانه و پل روی رودخانه حداکثر ظرف مدت یک سال انجام خواهد شد، افزود: طرح ساخت به‌تازگی آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم‌اند تا در زمانی کوتاه کار را به پایان برسانند.

امانی با بیان این که برای آزادسازی زمین و پیش‌بینی سایت موقت، منابع مالی لازم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این پایانه مرزی در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث خواهد شد که زمین آن هم‌زمان در حال تملک و آماده‌سازی است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: این طرح در قالب مدل مفهومی ایران راه باهدف توسعه مبادلات تجاری منطقه‌ای و افزایش ترانزیت اجرا می‌شود و در این زمینه قرار است جاده جلفا به کلاله نیز تعریض شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که قرارداد اولیه با پیمانکار برای ارتقای مشخصات این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان است، افزود: پیش‌بینی می‌شود پس از ساخت گذرگاه ارس، ترانزیت کالا در مسیر شرقی - غربی و بالعکس افزایش یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است