Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:59:05 GMT

اعلام برنامه‌های هفته هلال احمر در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۴۱۴

اعلام برنامه‌های هفته هلال احمر در ماهشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسر زائری،  رئیس جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر گفت: برنامه های هفته هلال احمر در شهرستان شمل استقرار اکیپ سلامت در مصلی نماز جمعه این شهرستان و اخذ آزمایشات فوری از نمازگزاران، اعزام گروه های سلامت به روستاهای بخش مرکزی و همچنین به صدا در آمدن زنگ سلامت در برخی مدارس شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروهی متشکل از پزشکان، دامپزشکان، امدادرسانان و خیرین تحت عنوان جمعیت داوطلبان در این نهاد راه اندازی شده است که وظیفه امدادرسانی رایگان و تامین مایحتاج  قشر بی بضاعت و فقیر شهرستان را برعهده دارند.

زائری بیان داشت: در برخی حوادث طبیعی و غیرطبیعی اعم از سیل، زلزله، ریزگردها، حوادث جاده ای و  غیرجاده ای همواره جمعیت هلال احمر با به‌کارگیری نیروهای متخصص در تلاش بوده تا پیشتاز خدمات رسانی به عوامل حادثه دیده باشد.

وی با اشاره به بیشترین خدمات رسانی این سازمان عنوان کرد: بیشترین خدمات رسانی های این جمعیت مربوط به حوادث جاده ای به‌ویژه در محور بندرماهشهر هندیجان بوده است که امیدواریم مسئولان امر همت خود را جهت تکمیل هرچه سریعتر این جاده به کار بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگوار در این محور نباشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرماهشهر در پایان گفت: سال ها است پیگیر احداث یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در محور بندرماهشهر به هندیجان هستیم و حتی یک فرد خیر بومی  مسئولیت احداث ساختمان این مرکز را بر عهده گرفته است؛ اما متاسفانه تاکنون علیرغم تلاش های فراوان، به دلیل واگذارنشدن زمین از سوی منابع طبیعی موفق به برپایی این ایستگاه نشده‌ایم.

انتهای پیام/م

لزوم احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن همدردی با مردم سیل زده چین از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای انجام عملیات بشردوستانه به نفع سیل زدگان خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ژوچن،

رئیس محترم جمعیت صلیب سرخ چین

با توجه به بارش باران‌های شدید که منجر به جاری شدن سیل در شهر گواندوگ شد، مطلع شدیم که این سیل موجب کشته، مجروح و مفقود شدن تعدادی از افراد شده است و زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ چین، افراد متأثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

کد خبر 6087299

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر