Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:30:53 GMT

جو لیبرمن: امیدوارم ترامپ از برجام خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۴۱۸

جو لیبرمن: امیدوارم ترامپ از برجام خارج شود

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «فاکس نیوز»، جو لیبرمن، سناتور سابق آمریکایی، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از توافق هسته ای ایران (برجام) خارج شود و این توافق را یک «اشتباه» خواند.

لیبرمن در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: «من از آنچه رئیس جمهور تاکنون گفته است دلگرم شده ام و امیدوارم او از این توافق خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

لیبرمن که مدت بیست و چهار سال از ایالت کنتیکت در سنای آمریکا حضور داشت، گفت بخشی از وظایفش شامل همکاری با هر دو حزب سیاسی آمریکا برای اعمال تحریم ها و فشار اقتصادی بر ایران در تلاش برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران به منظور غیرهسته ای کردن تهران بود.

آمریکا، روسیه، چین و سایر قدرت های جهانی بر اساس چارچوب توافق هسته ای سال 2015 (برجام)، در اروپا موافقت کردند ایران باید ذخایر اورانیوم خود را کاهش دهد و در عوض، تحریم های اقتصادی این کشور خاورمیانه ای (واقع در غرب آسیا) لغو شود. به مهلت تمدید تعلیق تحریم های ایران از سوی آمریکا اکنون کمتر از یک هفته باقی مانده و ترامپ که مدتهاست از آن انتقاد کرده، هشدار داده است که اگر «معایب فاجعه بار» توافق هسته ای تصحیح نشود، از آن خارج می شود.

بر اساس اعلام روزنامه آمریکایی بوستون گلوب، جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در تلاش برای نجات یکی از دستاوردهای مهم سیاست خارجی اوباما که خود کری به تدوین آن کمک کرد، به دیپلماسی در سایه با یک مقام ایرانی متوسل شده است.

سناتور سابق ایالت کنتیکت گفت: «جان کری از طرف دولت آمریکا در حال مذاکره کردن نیست. امیدوارم هر کسی که کری با او صحبت می کند این را بداند. اما به عقیده من، آنچه کری انجام می دهد، مناسب نیست و وی نباید آن را انجام دهد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام تحریم آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود

پس از بقا در لیگ برتر، به نظر می‌رسد خبر خوب دیگری برای تافی‌ها وجود دارد. 

طرفداری | کمپانی 777 که برای تصاحب مالکیت اورتون با فرهاد مشیری به توافق رسیده بود، در کنار اتهام کلاهبرداری شرکت‌های زیرمجموعه، در اثبات توانایی‌های مالی خود ناکام مانده است. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ فرهاد مشیری در حال بررسی لغو توافق فروش اورتون به شرکت آمریکایی 777 پارتنرز است. این تصمیم به دلیل تردیدهای مداوم در مورد توانایی‌های مالی این شرکت اتخاذ شده است. طرفین برای 94.1 سهام باشگاه در سپتامبر به توافق رسیده بودند، اما با توجه به ناکامی در تطابق با برخی از الزامات لیگ برتر برای مالکان و مدیران جدید، تایید نهایی این توافق صورت نگرفت. در صورت خروج مشیری از توافق، مالک اورتون باید شخصا تامین مالی باشگاه را برعهده بگیرد یا به دنبال منابع جایگزین باشد. طی ماه‌های اخیر کمپانی آمریکایی برای اداره امور اجرایی اورتون و ادامه ساخت ورزشگاه جدید تافی‌ها، 200 میلیون پوند به صورت وام به باشگاه تزریق کرده بود. 

دیگر تیم‌های تحت مالکیت 777، مثل هرتابرلین، جنوا، ستاره سرخ، استاندارد لیژ با مشکلات مالی و خطر محرومیت از نقل و انتقالات مواجه شده‌اند. هیئت مدیره اورتون روزهای گذشته از میلیاردر ایرانی درخواست کرد که سایر پیشنهادهای خریداران را بررسی کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • گروسی خواستار تدابیر ملموس ایران برای رفع نگرانی‌ها
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است