Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@19:36:20 GMT

احتمال تخریب 70 مدرسه شهرستان شهریار

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۴۲۴

احتمال تخریب 70 مدرسه شهرستان شهریار

به گزارش پارس نیوز، 

مجید پارسا در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شهریار که با حضور فرماندار، ائمه جمعه، مدیران، معلمان نمونه و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین معلمان زمان ما آیت‌الله مطهری بودند که با خون خود سبب حرکتی متعالی در مسیر رشد کشور داشت.

وی بیان کرد: کلید سلامت جسمانی و روحانی، بهداشت روان جامعه آموزش است، چرا که آموزش می‌تواند باورهای مختلف را در کنار هم هماهنگ قرار دهد، با آموزش می‌توان تفاوت‌ها را پیدا کرده و انسان‌هایی فرهیخته را پرورش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به تعداد دانش‌آموزان این شهرستان افزود: آموزش و پرورش شهریار با 164 هزار دانش‌آموزش بزرگ‌ترین منطقه آموزشی کشور را دارد، ضمن اینکه 7 هزار پرسنل شاغل و 3 هزار پرسنل بازنشسته آموزش و پرورش داریم.

پارسا تصریح کرد: فضاهای آموزشی تحت تأثیر تعداد دانش‌آموزان است که البته با کمک مسئولان شهرستان توانستیم اجرای 10 پروژه آموزشی را شروع کنیم که بخشی از هزینه‌های آن از ارزش افزوده تأمین شده، باید توجه داشته باشیم که در شهریار 70 مدرسه در حال تخریب است که مسئولان برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی منطقه لازم است از ابزارهای قانونی برای بهبود هر چه بیشتر سرانه‌های آموزشی و فرهنگی تلاش کرد البته نقش خیّرین نیز بسیار تأثیرگذار است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رشد سلامت جامعه آموزش و پرورش شهرستان آموزش و پرورش مدرسه افزایش جمعیت مدرسه پارس شهریار تخریب پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند