Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@14:41:49 GMT

تابلوی سفارت آمریکا در بیت‌المقدس نصب شد (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۶۰۵

تابلوی سفارت آمریکا در بیت‌المقدس نصب شد (+عکس)

با نزدیک‌ شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اسرائیل تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد. سفارت جدید ایالات متحده آمریکا در محل کنسولگری این کشور در بیت‌المقدس افتتاح خواهد شد.

قدس آنلاین: به گزارش یورونیوز، این تابلوها به سه زبان انگلیسی، عربی و عبری روز دوشنبه ۷ مه / ۱۷ اردیبهشت، در جنوب اورشلیم و در نزدیکی سفارت جدید آمریکا قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در ماه فوریه اعلام کرده بود همزمان با سالروز استقلال اسرائیل در اواسط ماه مه سفارت خود را در اورشلیم باز می‌کند.

مراسم رسمی افتتاح سفارت جدید برای ۱۴ مه / ۲۴ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است، روزی‌ که فلسطینیان از آن تحت عنوان یوم النکبه (روز نکبت) یاد می‌کنند و اسرائیلی‌ها به عنوان روز استقلال خود (۱۴ مه ۱۹۴۸)، آن‌ را جشن می‌گیرند.

منبع: عصر ایران

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر