Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@14:37:37 GMT

◄ درخواست رانندگان نفتکش برای توقف طرح برندینگ

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۹۳۴

◄ درخواست رانندگان نفتکش برای توقف طرح برندینگ

تین‌نیوز | 

تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی سراسر کشور در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خواستار لغو طرح برندینگ وزارت نفت شدند.

به گزارش تین‌نیوز، در نشست صنفی این تشکل‌ها که 16 اردیبهشت در شهر شیراز برگزار شد، انجمن‌های صنفی نفتکش‌های مناطق بوشهر، فارس، بندرعباس، اصفهان، یزد، گیلان، ساری، چالوس، مشهد، شاهرود، کرمانشاه،زنجان،تهران، همدان، اهواز، اراک، آبادان، و ماهشهر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخباری که از این نشست در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، شرکت‌کنندگان از « سید محمدرضا موسوی‌خواه» مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خواسته‌اند دستور لغو اجرای طرح برندینگ را در این حوزه صادر کند. به گفته آنان مشکلات این طرح طی صورتجلسات گذشته اطلاع‌رسانی شده اما اجرای طرح همچنان به قوت خود ادامه دارد که این امر موجب نگرانی و تشویش اذهان فعالان بخش حمل‌و نقل سوخت کشور شده است.

شرکت کنندگان در این نشست در نامه‌ خود به موسوی‌خواه همچنین خواستار به رسمیت شناختن تشکل‌های صنفی رانندگان و مالکان نفتکش سراسر کشور پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور جهت حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها با موضوعات مرتبط با این مجموعه شده‌اند.

تعیین تکلیف ماده 38 تامین اجتماعی به مدت بیش از چهار سال که موجب سردرگمی این مجموعه شده و همچنین عدم پرداخت وجوه کسر شده این ماده در بیشتر مناطق نیز از دیگر درخواست‌های مطرح شده است.

به گزارش تین‌نیوز، درخواست مطرح شده دیگر این انجمن‌ها این است که با توجه به اجرای طرح اتوماسیون به صورت پایلوت در اصفهان و بروز مشکلات متعدد و ایجاد نارضایتی و تضییع حقوق در بخش حمل‌ونقل، توجه لازم جهت محول کردن مسئولیت نوبت‌دهی و توزیع بار به تشکل‌های صنفی رانندگان و مالکان صورت گیرد و با توجه به ضرب‌ا‌لاجل سازمان راهداری در مورد کاهش تناژ در تاریخ اول خرداد ماه امسال، پیگیری‌های لازم در این مورد صورت پذیرد.

اعضای این انجمن‌ها همچنین خواستار توجه به افزایش کرایه حمل سوخت شده و اعلام کرده‌اند با وجود افزایش لحظه‌ای هزینه‌های نگهداری نفتکش، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و ... هیچ‌گونه افزایش کرایه‌ای صورت نگرفته است و موضوع افزایش کرایه در اولویت قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز، آنان همچنین عنوان کرده‌اند که با توجه به اجرای سلیقه‌ای دستورالعمل‌های مربوط به سپهتن توسط پلیس راهور، هماهنگی‌های لازم جهت حل این مشکلات صورت گیرد و با توجه به کاهش سهمیه سوخت و مشکلات ایجاد شده برای رانندگان، خواستار افزایش سهمیه سوخت‌گیری نفت‌کش‌ها  به 450 لیتر در هر نوبت سوخت‌گیری شده‌اند.

اعضای این تشکل‌ها اعلام کرده‌اند برای جلوگیری از هرگونه نارضایتی و ایجاد اختلال در عملیات سوخت‌رسانی نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام و نتیجه به مناطق اعلام شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح برندینگ شرکت نفت حمل ونقل سوخت رانندگان نفتکش شرکت پخش فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد