Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@15:49:00 GMT

آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۵۱۸۴

آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز بهره‌برداری از چندین طرح مهم دانشگاهی، رویدادهای مهم این مراسم است گفت: در چهاردهه گذشته بیش از 50 هزار دانش آموخته ممتاز در مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تربیت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اینک این دانشگاه از حدود 500عضو هیئت‌علمی برجسته کشور در سه حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی بهره‌مند‌است، افزود: نزدیک به 11 هزار دانشجو در مقاطع سه‌گانه در 14دانشکده و هشت پژوهشکده این دانشگاه، در حال تحصیل آموزش‌های آکادمیک و انجام پژوهش‌های کاربردی هستند.
وی پیشگیری و حل معضلات متعدد از صنعت و اقتصاد کشور را دیگر دستاوردهای ارزشمند و بی‌بدیل دانشگاه صنعتی اصفهان در چهار دهه گذشته دانست و گفت: این دانشگاه با برخورداری از رشته‌های فنی مهندسی در کنار علوم پایه ریاضی، فیزیک و شیمی، چالش‌های فراوانی را از پیش روی صنعت کشور برداشته که حداقل دستاوردهای آن، کمک به اقتصاد کشور، کارآفرینی و ایجاد اشتغال بوده است.
در این مراسم از برگزیدگان و فارغ‌التحصیلان بنام این دانشگاه و همچنین همکاران و مدیران کارآمد قدردانی می شود.
آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور و منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر فردا در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با دو هزار و 300هکتار مساحت، بزرگ‌ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان سید محمود مدرس هاشمی دانشگاه محمدباقر نوبخت منصور غلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنعتی‌سازی پایان نامه‌ها در این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۳.۵ میلیارد تومان از پایان نامه‌های دانشجویان در راستای نیازهای صنعت، حمایت کردیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد جواد عامری شهرابی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم رونمایی ازسامانه مهارت افزایی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

ورود دانشگاه امیرکبیر به فعالیت در 4 حوزه پژوهشی

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطرنشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر جز اولین دانشگاه های تهران است که اقدام به راه اندازی پلتفرم مهارت افزایی کرده است، گفت:هدف از این اقدام علاوه بر درگیر کردن اساتید، درگیر کردن و مشارکت بیشتر دانشجویان در این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی تاکید کرد: در ادامه احساس شد که دانشجویان برای ورود به بازار کار نیاز به کسب مهارت‌های اولیه دارند و در پلتفرمی که امروز رونمایی شد باعث می شود دانشجویان مهارت خوبی را برای این منظور کسب کنند و بتوانند بهتر وارد بازار کار شوند و هم خود را برای رفع نیازهای کشور آماده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی