Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان گفت: امسال در مرحله اول حدود ۳۰۰ نفر آزمون می دهند و در مراحل بعدی ما بقی علاقه مندان ثبت نام در حوزه اصفهان در دو مرحله پس از شرکت در آزمون ورودی و کتبی پذیرش می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز ، حجت الاسلام ولاء کلباسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون مراحل پذیرش اظهار کرد: پذیرش هر سال در سامانه الکترونیکی صورت می گیرد که از طریق سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

esf-hozeh.com معمولا هر ساله یک هزار و 500 نفر ثبت نام اولیه دارند که قطعا حدود یک چهارم از این تعداد پس از انجام مصاحبه ها ریزش خواهند داشت.

وی تصریح کرد: امروز در وضعیتی که جوامع مختلف قرار گرفته اند دل ها مکدر شده و حیات دل ها با توجه به حدیث پیامبر اعظم به احیای علم است، بر این اساس جوانان ما از این مسیر می توانند استفاده کنند و زندگی دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که فرموده اند اگر خداوند خیر مومنی را بخواهد او را در دین فقیه قرار می دهد، گفت: این مسیر حوزوی است که چنین فرصتی را در یک انسان مومن ایجاد می کند.

وی افزود: امسال در مرحله اول حدود 300 نفر آزمون می دهند و در مراحل بعدی ما بقی علاقه مندان ثبت نام در حوزه اصفهان در دو مرحله پس از شرکت در آزمون ورودی و کتبی پذیرش می شوند که سال گذشته بالغ بر یک هزار و 200 نفر از این طریق ثبت نام کردند.

حجت الاسلام کلباسی پیرامون شرایط عمومی پذیرش عنوان کرد: برخورداری از صلاحیت اعتقادی اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، دارا بودن حداقل تحصیلات جهت دوره های آموزشی، نداشتن منع قانونی نظام وظیفه و احراز شرایط سنی طبق جدول مندرج در دفترچه راهنما از جمله شرایط عمومی پذیرش است.

وی در ادامه شرایط اختصاصی پذیرش را اینگونه برشمرد: قبولی در آزمون کتیبی و مصاحبه، تایید سلامت جسمی و صلاحیت اخلاقی، تعهد تحصیل تمام وقت حداقل تا پایان سطح 1، تعهد تبلیغ برای داوطلبان در دوره کوتاه مدت قبولی در آزمون تثبیتی پس از تحصیل سه ماهه در حوزه علمیه از شرایط اختصاصی پذیرش است.

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام برای پذیرش چنانچه ثبت نام دو مرحله ای باشد 22 تیرماه است اما اگر مراحل ثبت نام تمدید شود احتمالا تا 15 مرداد آخرین مهلت خواهد بود، تاکید کرد: شروع سال تحصیلی 97 شنبه 20 مردادماه است که افتتاح سال تحصیلی در مدرسه صدر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان