Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: می توان در مناطق هشتگانه اقتصادی استان از ظرفیت معین‌های اقتصادی برای راه اندازی پدهای هوایی بالگرد در این مناطق استفاده کرد.

‌به گزارش‌ ایسنا‌، "علیرضا رزم حسینی" ظهر امروز 17 اردیبهشت ماه در دیدار اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناسبت هفته هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر نهادی ملی، جهانی و مردمی است که به درستی پایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به امادگی جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان استانی حادثه خیز به ویژه در حوزه زلزله است که بیشترین زلزله‌ها را در این استان تجربه می کنیم و از سوی دیگر نیز مردم استان آمادگی در برابر زمین لرزه را دارند.

رزم حسینی با اشاره به بازسازی 300 هزار واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه در زلزله شهرستان‌های راور و کوهبنان در سال 96 شاهد حضور به موقع جمعیت هلال احمر بودیم.

استاندار کرمان به بحث توانمندسازی جوامع محلی در استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: با شبکه‌های گسترده‌ای که جمعیت هلال احمر در اختیار دارد، می‌توانیم این توانمندسازی را پیگیری کرد و شاهد مشارکت جمعیت هلال احمر در این راستا باشیم زیرا ظرفیت‌های خوبی در سطح استان کرمان وجود دارد که می‌تواند موجب توانمندسازی مردم شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به هماهنگی و آمادگی بسیار خوب ستاد بحران استان کرمان تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که در هنگام وقوع بحران با کمترین مشکلات سخت افزاری روبرو باشیم که در این راستا می‌خواهیم به تعداد دستگاه های زلزله نگار افزوده شود تا تمانی نقاط استان تحت پوشش کامل این دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی به ارتباط بین معین‌های اقتصادی و جمعیت هلال احمر استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در بعضی نقاط استان می‌توان با معین‌های اقتصادی ارتباط ایجاد و شناسنامه‌ای از این موارد برای هنگام استفاده در زمان‌های اضطراری تهیه کرد.

استاندار کرمان در پایان خاطر‌نشان کرد: همچنین می توان در مناطق هشتگانه اقتصادی استان از ظرفیت معین‌های اقتصادی برای راه اندازی پدهای هوایی استفاده کرد، ضمن آنکه لازم است ستاد بحران استان آموزش‌های لازم در برخورد با حوادث را برای دانش آموزان ارایه دهد.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله