Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@10:51:47 GMT

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فسا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۵۷۵۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، سرهنگ رستمی گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا و ۴۵ معتاد دستگیر شد .
وی افزود: در ادامه این طرح، ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۳۰ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت درون خودرو، منزل و جرائم اقتصادی و ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رستمی اضافه کرد : همچنین یک قطعه پرنده شکاری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال که غیرقانونی توسط یکی از متهمان نگهداری می‌شد، کشف و برای رهاسازی در طبیعت به اداره محیط زیست تحویل داده شد.
شهرستان فسا در ۱۴۰ کیلومتری شرق شیراز است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا یاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنجشنبه گذشته (۲ فروردین) در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور ۲ نفر از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی، در یکی از تفرجگاه‌های این شهرستان، که با حالت غیر طبیعی، برای شهروندان، ایجاد مزاحمت می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله واحد گشت انتظامی کلانتری ۲۲ ظفر، به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این اراذل و اوباش، به محض مشاهده عوامل گشت انتظامی، با سلاح سرد در اختیار، به سمت آنان حمل ور شدند که پلیس نیز به منظور دفاع از خود، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ۲ نفر از آنان را زمین گیر، و جهت انجام اقدامات درمانی، به یکی از بیمارستان‌های شهرستان انتقال داد که که در حال حاضر، حال عمومی آنان مساعد است.

وی گفت: امنیت شهروندان، خط قرمز است و پلیس با افرادی که با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه، به این امنیت خدشه وارد کند، با اقتدار، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6062683

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه