Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:19:33 GMT

دستگیری مامور قلابی در آزادشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۵۷۹۷

دستگیری مامور قلابی در آزادشهر

فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد: امروز صبح، فردی که با جعل عنوان از مردم شرق استان گلستان اخاذی و کلاهبرداری می کرد، توسط مامورین نیروی انتظامی آزادشهر دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صبح امروز، فردی که با جعل عنوان از مردم شرق استان گلستان اخاذی و کلاهبرداری می کرد، توسط نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این فرد با جعل عنوان، در قالب مامور ادارات به خصوص مامور نیروی انتظامی به کلاهبرداری در شرق استان گلستان مشغول بود که با رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی دستگیر شد.   اصلانی افزود: این فرد ساکن شهرستان آزادشهر است و با بازرسی ای که از منزل وی به عمل آمد ، تجهیزات مخابراتی و دفاع شخصی پلیس کشف و ضبط گردید. پرونده در خصوص متهم تشکیل و به قوه قضاییه ارجاع شد.   فرمانده انتظامی در پایان از مردم درخواست کرد: از مردم شریف آزادشهر درخواست داریم، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ادارات یا انتظامی معرفی می کنند، با درخواست کارت شناسایی ، هویت آنها را احراز کنید تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد