Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@02:05:07 GMT

فتاح: روحاني به شعار رفع فقر عمل کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۶۳۳۸

فتاح: روحاني به شعار رفع فقر عمل کرد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس کميته امداد امام خميني (ره) گفت: دکتر روحاني شعار رفع فقر داد و منصفانه در جوار بارگاه مطهر علي بن موسي الرضا اعلام مي کنم که ايشان به اين شعار خود پايبند بوده و عمل کرده اند.

به گزارش ايرنا پرويز فتاح در نشست شوراي اداري و توسعه خراسان رضوي که با حضور رئيس جمهوري برگزار شد، افزود: ممکن است براي عده اي بيان اين مسائل خوشايند نباشد اما نه براي خوشايند يک عده که بايد براساس اعتقادات خود عمل کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: نمايندگان مجلس با تصويب تبصره 14 و گنجاندن آن در بودجه که با اجراي 100درصدي توسط دولت تدبير و اميد همراه بود موجب کار مهمي در اين زمينه شدند.
رئيس کميته امداد امام خميني (ره) افزود: در نتيجه اجراي اين تبصره، دريافتي مددجويان کميته امداد و سازمان بهزيستي دست کم سه تا 4.5 برابر شد که دعاي آنها براي دولت، نظام و حضرت آقا مي تواند بسيار موثر باشد.
فتاح تاکيد کرد: دولت به اين هم کفايت نکرد و در هماهنگي با مجلس با تبصره 16 نيز 2 هزار و 100 ميليارد تومان به عنوان وام اشتغال اختصاص داد که بانکها در اقدامي تحسين برانگيز 90 درصد آن را در قالب 102 هزار فقره وام خرد پرداخت کردند.
وي گفت: سهم خراسان رضوي از وام مزبور هفت هزار و 750 فقره بود که 95 درصد آن محقق شد و از اين لحاظ عملکرد بانک هاي اين استان بهتر از ميانگين کشوري بود.
فتاح اظهار داشت: بودجه سالهاي گذشته کميته امداد با عنايت دولت تقريبا به صورت 100 درصدي تامين شد هرچند پرداختها از خزانه مشکلاتي داشت اما قول جبران آنها داده شده است.
وي تاکيد کرد: بالاترين رشد بودجه در سال 97 در رديف کميته امداد ديده مي شود که 75 درصد رشد داشته و منتظر اجراي آن توسط دولت هستيم و اميدواريم اين مساله به بحث هدفمندي ها گره نخورد.
رئيس کميته امداد امام خميني (ره) خاطر نشان کرد: پنج هزار واحد از مسکن هاي مهر بدون متقاضي به اين نهاد واگذار شده که سهم خراسان رضوي از آن يکهزار و 200 واحد است.
فتاح افزود: پارسال توانستيم 15 درصد جامعه زير پوشش را توانمندسازي و از پوشش اين نهاد خارج سازيم که قصد داريم با حمايت دولت اين روال منطقي را ادامه دهيم. وي گفت: تصميمات خوبي مبني بر تخصيص بودجه صندوق توسعه ملي به اين حوزه گرفته شده که اميدواريم دولت اين خبر خوش را هر چه زودتر به مردم بدهد.
دکتر حسن روحاني که به همراه شماري از معاونان و وزيران خود از روز يکشنبه به استان خراسان رضوي سفر و چندين طرح صنعتي، عمراني و خدماتي را راه اندازي کرده است، امروز (دوشنبه) در نشست شوراي اداري و توسعه اين استان شرکت کرد.
3221/5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 

ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه درصد کشت بهاره نسبت به کل سطح زیر کشت ۴۱ درصد است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال میزان تولید محصولات بهاره خراسان رضوی سه میلیون و ۷۰۰ هزار تن است.

حمید حاجی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به تفکیک، سطح زیر کشت محصولات کشاورزی بهاره در خراسان رضوی شامل ۲۰ هزار هکتار چغندر قند، ۲۲ هزار هکتار ذرت علوفه‌ای، ۲۱ هزار هکتار پنبه، سبزی و صیفی و محصولات جالیزی ۵۰ هزار هکتار و یونجه ۳۰ هزار هکتار است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تأثیر خشکسالی بر وضعیت زراعت استان عنوان کرد: میانگین بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۱۷ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است اما نسبت به میانگین طولانی‌مدت شاهد کاهش ۳۰ درصدی بارش‌ها هستیم، لذا این کاهش بارندگی ۲۵ درصد خسارت کاهش محصول در شرایط نرمال را به همراه دارد.

حاجی‌نژاد مهمترین مشکلات بخش زراعت را خاموشی چاه‌های کشاورزی، تداوم خشکسالی و اعلام دیرهنگام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: باید با توجه به وضعیت منابع آبی استان و خاموشی چاه موتورهای کشاورزی به سمت روش‌های نوین آبیاری و افزایش بهره‌وری حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی کشاورزان باید از سطح موجود تولید را افزایش دهند و الگوی کشت خود را محصولات کم‌آب‌طلب با درآمد اقتصادی بالا قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم