Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:04:31 GMT

400 دستگاه خودرو برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۶۴۲۳

400 دستگاه خودرو برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره‌گذاری خودروی برقی 2 نفره این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است در پنج مرحله، 400 دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

به گزارش ایسنا، مراسم پاسداشت مقام معلم، با حضور دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و استادان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر موسی خانی در این مراسم با اشاره به مشکلات دانشگاه‌های کشور در جذب دانشجو و پذیرش بدون کنکور داوطلبان، خطاب به استادان گفت: موفقیت دانشگاه مرهون تلاش و زحمات استادان است و برای ادامه کار قطعاً نیازمند همراهی و همکاری استادان هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 162 هزار مراجعه به پایگاه‌های علمی رتبه اول کشور را به دست آورده است، اظهار کرد: این در حالی است که تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی از برخی واحدهای دیگر کمتر است و جا دارد از تمام استادانی که دانشجویان را به سمت تحقیق و پژوهش سوق می‌دهند، تشکر کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره‌گذاری خودروی برقی 2 نفره این دانشگاه خبر داد و افزود: قرار است در پنج مرحله، 400 دستگاه از این خودرو وارد بازار شود. به صورت جدی به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای این محصول بومی و تولید شده توسط پژوهشگران خود هستیم و دولت و شخص رئیس‌جمهور هم از آن حمایت می‌کنند.

دکتر موسی‌خانی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید تحقیق و پژوهش را در اولویت قرار دهند، خاطر نشان کرد: امروز بیشتر دانشگاه‌های جهان به سوی استارتاپ‌ها، محصولات نوآورانه و تولید ثروت از محل دانش حرکت می‌کنند. بنابراین برای تحقق شعار امسال که سال "حمایت از کالای ایرانی" است، دانشگاهیان باید به تولیدکنندگان برای ارائه محصولات باکیفیت کمک کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کند، گفت: همه شرایط این اکوسیستم فراهم است، به جز نیروی انسانی خلاق، توانمند و ماهر که باید بتواند از این امکانات، شرایط و منطقه صنعتی پیرامون خود استفاده کند.

دکتر موسی‌خانی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌تواند همواره برای کشور یک الگوی خوب و موفق باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای تواشیح، اجرای موسیقی زنده و تقدیر از مدیران و استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، از دیگر بخش‌های این مراسم بود. همچنین استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تشکیل جلسات و کارگروه‌های مختلف، به بررسی مسایل و مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پژوهش پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه