Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ‍‍ معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار کردستان در ديدار با فعالان سياسي و اجتماعي سقز بر غالب شدن خرد جمعي براي برون رفت از مشکلات تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ حسين خوش اقبال در ديدار و نشست با فعالان سياسي، اجتماعي، فرهنگي، مدني و اصحاب رسانه شهرستان سقز افزود:بايد با خردورزي و در کنار هم به دور از جناح بازي و سياسي کاري در راستاي توسعه و آباداني استان کردستان تلاش کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي عنوان کرد:احزاب، سازمان هاي مردم نهاد، سمن ها و اصحاب رسانه به عنوان بدنه پويا و فعال جامعه بايستي در راستاي خدمت بيشتر به مردم و سازندگي و کمک به مجموعه مديريتي شهرستان تلاش کنند.
وي با بيان اينکه مردم سرمايه هاي اين نظام هستند و روزهاي سخت کنار نظام و انقلاب بوده اند تصريح کرد: مردم بايد در تصميم سازي و تصميم گيري نيز نقش ايفا کنند.
خوش اقبال با اشاره به اهميت مسئوليت در نظلام اسلامي و ولي نعمت بودن مردم تاکيد کرد: مديراني که نتوانند رضايتمندي مردم را ايجاد کنند بايد بروند.
معاون سياسي استاندار با بيان اينکه بحث پيگيري مسائل و مشکلات مرزي کردستان به جد در دست پيگيري است عنوان کرد: مردم استان دين خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده اند و دولت در کنار مرزشنيان است.
او با اشاره به راي 83 درصدي مردم به دکتر روحاني در انتخابات رياست جمهوري، خطاب به فعالان سياسي، اجتماعي و مدني و اصحاب رسانه گفت: امروز همه ما بايستي براي اجرايي شدن شعارها به دولت کمک کنيم.
خوش اقبال در بخشي ديگر از سخنان خود، رسانه ها را زبان گوياي مردم و رابط و واسط بين مردم و مسئولان برشمرد و بيان کرد:نقد منطقي و منصفانه و ارائه راهکار توسط اصحاب رسانه در راستاي رفع مشکلات بسيار مهم و تاثير گذار است.
در اين نشست که با حضور فرماندار، مدير کل سياسي استانداري کردستان و معاونان فرماندار برگزار شد، فعالان سياسي، اجتماعي، فرهنگي، مدني و اصحاب رسانه شهرستان سقز بر ضرورت اتمام طرح هاي نيمه تمام از جمله بيمارستان و فرودگاه، تسريع در آغاز به کار بازارچه سيف، تلاش بيشتر براي ريشه کني اعتياد، توجه به اشتغال زايي جوانان، در نظر گرفتن اعتبار براي انجمن هاي مردم نهاد حوزه سلامت، توجه به معيشت مردم، تسريع در تعيين تکليف وضع بازارچه هاي مرزي و مشکلات مرز تاکيد کردند.
همچنين اعضا بر استفاده از نيروهاي توانمند از طيف هاي سياسي مختلف در پستهاي کليدي مديريتي، نظارت بيشتر بر دستگاه هاي اجرايي ، ايجاد صرافي ، توجه به شايسته سالاري در انتصاب ها،تشکيل شوراي راهبري سياسي در شهرستان، توجه به جوانان روستا، تسهيلگري در ارائه تسهيلات به روستائيان و به ويژه وام ازدواج، حمايت از جوانان روستايي خلاق و داري ، پيگيري فعاليت مجدد کارگروه توسعه استان کردستان در وزارت کشورو توجه به ديگر ظرفيت هاي سرمايه گذاري در کنار توجه به ظرفيت مرز جهت اشتغال تصريح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

به گزارش جماران؛ رضا نصری در کانال تلگرامی خود نوشت:

احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو و برخی مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل توسط دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است‌ که بدون تردید هزینه حقوقی و سیاسی بی سابقه‌ای برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، توجه رسانه‌های جهان معطوف به «گورهای دسته‌جمعی» در غزه شده و لازم است این توجه استمرار داشته باشد. در کنار این‌ موارد، دانشگاه‌های آمریکا در اقدامی کم‌نظیر علیه اسرائیل طغیان کرده‌اند و فضایی در داخل آمریکا پدید آورده‌اند که از جنگ ویتنام تا کنون سابقه نداشته است. علاوه بر این‌ها، فاجعه انسانی دیگری در رفح در کمین است که نیازمند توجه کامل رسانه‌ایست.

در چنین فضایی، آرزوی اسرائیل انحراف افکار عمومی آمریکا و اروپا به سمت ایران است و این قابلیت را نیز دارد تا با اهرم‌های رسانه‌ای‌اش تا حدود قابل ملاحظه‌ای ایران را در کانون توجهات قرار دهد! برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

 

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند