Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

موسی خدمتگزار خوشدل در نشست «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با تاکید بر ضرورت مشارکت همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دخیل در پیشگیری از فساد، بر اهمیت فرهنگ سازی مبارزه با فساد و جلب مشارکت گروه‌های مختلف شهروندان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و سمن‌ها تاکید کرد.


وی با تشکر از مشارکت فعال دستگاه‌های عضو کارگروه، هم افزایی، یکپارچه سازی و بهینه سازی برنامه‌های ضدفساد ذیل «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» مطابق با مادهٔ ۱۳ «قانون کنوانسیون مبارزه با فساد» تحت عنوان مشارکت همه ارکان جامعه را یک ضرورت اساسی قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، سازمان صدا و سیما، وزارت خانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فنآوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، شورای عالی استان‌ها، شهرداری تهران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، بخش خصوصی و نهاد غیردولتی ضدفساد با راهبری مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد در وزارت دادگستری تشکیل می‌گردد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی (OIC) و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) به طور مشترک رویدادی فرهنگی سه روزه (OIC-CA 2024) در کوالالامپور با عنوان «پویایی‌های بین فرهنگی در جنوب شرق آسیا: وضعیت فعلی، فرصت‌ها و چشم اندازهای آینده» برگزار کردند.
 
این سمینار بین‌المللی از 22 تا 24 آوریل 2024 با موضوع «پرورش خرد، الهام بخشیدن به تعالی و شکل دادن به آینده» برگزار شد.
 
تمرکز این رویداد در روز اول متمرکز بر استراتژی‌هایی بود که برای پرورش بهتر آرمان‌های فرهنگی، احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و مشارکت سودمند هستند.
 
همچنین نقش سازمان همکاری اسلامی در ترویج نزدیکی فرهنگی میان کشورهای عضو آن مورد تاکید قرار گرفت، چرا که فرهنگ، ابزاری موثر برای قدرت نرم در جهان اسلام و فراتر از آن است.
 
در 23 و 24 آوریل نیز موضوعات مختلفی از جمله هوش مصنوعی، نقش گفت‌وگوی بین فرهنگی در حل مشکلات معاصر، نقش روشنفکران در به حداقل رساندن تضادهای اجتماعی از طریق مشارکت اجتماعی و... و وضعیت گفت‌وگوی بین فرهنگی در آسیای جنوب شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین در اولین روز این سمینار بین‌المللی، یک رویداد جانبی با موضوع نسل‌کشی فرهنگی اسرائیل علیه هویت تاریخی فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و آموزشی فلسطین برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد