Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-05-02@14:49:13 GMT

عمل خارج کردن تومور 60 کیلویی از رحم این زن (عکس 14+)

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۶۷۳۴

عمل خارج کردن تومور 60 کیلویی از رحم این زن (عکس 14+)

عمل خارج کردن تومور 60 کیلویی از رحم این زن (عکس 14+)

 

خارج کردن یک تومور سرطانی 60 کیلویی از رحم یک زن او را دوباره به زندگی برگرداند .عمل خارج گردن یک تومور بسیار کمیاب و بزرگ از رحم یک زن جوان با موفقیت انجام شد ! به گزارش ایران ناز این تومور حجیم و بسیار بزرگ وزنی معادل 60 کیلوگرم داشته است ! در بيمارستان Danbury طي عمل جراحي سخت و دشوار، تومور سرطاني 60 کيلوگرمي را از تخمدان يک زن جوان خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش مجله خبري CNN از تخمدان يک زن 38 ساله توموري به وزن 60 کيلوگرم را در طي عمل جراحي سنگين در بيمارستان Danbury در Connecticut خارج کردند . اين تومور سرطاني از ابتدا به اين اندازه نبود ولي به سرعت رشد کرد که اين رشد به گونه ايي بود که در طول دو ماه ، هر هفته به ميزان 4.5 کيلوگرم به وزن او افزوده مي شد که باعث فشرده شدن رگ هاي خوني او مي شدند .

 

 

بعد از عمل جراحي سخت و طولاني براي خارج نمودن اين تومور سرطاني ، حال بيمار پس از 8 هفته به حالت عادي خود بازگشته و اينک در وضعيت عادي خود مي باشد.

 

به گزارش CNN ، در روز 14 فوريه ، يک گروه 12 نفره از جراحان در بيمارستان طي 5 ساعت ، موفق به خارج نمودن تومور سرطاني 60 کيلوگرمي از شکم اين زن شدند .

 

 

تشخيص اين تومور از زماني انجام شد ، که بيمار متوجه افزايش وزن ناگهاني در طي 2 ماه شد که در نهايت متوجه يک مشکل جدي در بدن خود شد و با مراجعه به متخصص زنان و يک سي تي اسکن متوجه تومور 60 کيلوگرمي در تخمدان زن شدند و در معاینات پزشکی اين تومور در نوع خود منحصر بفرد و نادر تشخیص داده شد.

 

دکتر Linus Chaung در گفتگو با CNN گفت زمانيکه من اين خانم را ديدم ، متوجه وضعيت وخيم او شدم چرا که وزن زياد تومور سرطاني باعث ايجاد فشار زيادي بر روي عروق خوني اين زن شده بود و فشار زيادي را تحمل مي کرد .

 

همچنين دکتر Vaagn Andikyan بيان کردند که اين خانم در کنار تومور سرطاني ، جرم زيادي از مواد ژلاتيني که توسط سلول هاي تومور ايجاد مي شوند ، در بدن اين زن توليد شده بودند و که پزشکان در کنار اين تومور ، مواد ژلاتيني را نيز خارج نمودند . طبق يک گزارش در سال 2013 که توسط CNN نقل شد، اين نوع رشد مواد ژلاتيني در اکثر موارد خوش خيم هستند .

 

يک نماينده از بيمارستان Danbury براي تائيد وضع اين خانم ، بعد از 8 هفته به خانه او رفته و تائيد کرد که به وزن و زندگي عادي خود بازگشته است .

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز کاهشی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز  حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

گفتنی است؛ حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی