Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از مجتمع صنعتی معدنی چادرملو گفت:با توجه به اینکه این مجتمع در دوره تحریم‌ها تاسیس شده، خوشبختانه با پیشرفت‌های خود پیام پایداری و استقلال کشور را به دوستان و دشمنان انقلاب نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: تاسیس این مجتمع باعث اشتغال فراوان در منطقه شده و امیدواریم با توسعه این طرح‌ها، بخشی از مشکلات کشور در حوزه اشتغال‌زایی رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود:ملت ایران همواره ثابت کرده اند در برابر تحریم‌ها ایستاده اند و بدعهدی دشمنان در عزم و اراده ملت ایران تاثیر نداشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به یکی از مهمترین مسائل استان یزد آب است، خاطرنشان کرد:مدیران باید با تکنولوژی‌های پیشرفته برای کاهش مصرف آب و نیز استفاده از مصرف پساب فاضلاب شهری و نیز انتقال آب خلیج فارس برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مردم نیز باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ ا سفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشخیص مصلحت نظام مجتمع صنعتی چادرملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ امید فلاح افزود: این مجتمع از ابتدای فروردین تا پایان اسفند پارسال، ۴۲۱ هزار تن موادمعدنی تولید کرد که از این میزان، ۳۰۳ هزار تن «اکسید روی» و ۱۱۸ هزار تن «باریت» بود.

وی گفت: تولید باریت این مجتمع پس از ۶ سال توقف، پارسال به جریان افتاد.

مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد گفت: کل تولید این مجتمع (اکسید روی)، سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰ هزار تن، «سال ۱۴۰۰» حدود ۳۰۰ هزار تن و «سال ۹۹» حدود ۲۰۰ هزار تن بوده است.

وی ادامه داد: مجتمع سرب و روی مهدی آباد پارسال حدود ۱۷۸ هزار تن ماده معدنی «اکسید روی» و ۱۰۵ هزار تن «باریت» به فروش رساند.

مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد در ۱۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد است، معدن مهدی آباد با دارا بودن ذخائر قابل توجه، یکی از بزرگترین معادن جهان است.

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود