Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:52:13 GMT

کاشان ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۷۴۳۵

کاشان ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد

خبرگزاری شبستان: حیدری ابراز امیدواری کرد در سال های آینده شاهد گسترش فضاهای فرهنگی و رونق کتابخوانی در کاشان باشیم.

به گزارش خبرنگار شبستان، ابراهیم حیدری، دبیر شورای سیاستگذاری پایتخت کتاب ایران امروز در رونمایی از برنامه‌های کاشان پایتخت کتاب ایران که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار شد، گفت: تلاش خوبی شد برای پایتخت کتاب ایران و استمرار برنامه‌های آن تا کاشان را به عنوان پایتخت کتاب بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشان این ظرفیت را دارد، کاشان ظرفیت های فرهنگی خوب، شهردار و مسئولان پرتلاش و علاقه مند به کتاب و فرهنگ دارد.

 

حیدری اظهار داشت: امیدوارم در سال های آینده فعالیت های پایتخت کتاب ایران گسترش یابد، شاهد گسترش فضاهای فرهنگی و رونق کتابخوانی باشیم. امیدواریم که برنامه های کاشان به عنوان پایتخت کتاب طبق جدول زمان بندی جلو رود.

 

بر اساس این گزارش، ‌مصطفی جوادی مقدم، رییس اداره ارشاد کاشان در این مراسم اظهار داشت: افراد زیادی مشارکت کردند که کاشان پایتخت کتاب ایران شود. کتابفروشی ها و ناشران زحمات زیادی کشیدند، اداره آموزش و پرورش به طور ویژه با ما همکاری داشت، امیدوارم کاشان بیش از این بتواند در نمایشگاه کتاب و در همه جا خود را نشان دهد.

 

 

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد برجام نمایشگاه کتاب کتاب اقتصاد مقاومتی بیرجند مصلی کانون های مساجد وزارت ارشاد ابراهیم حیدری نمایشگاه کتاب تهران کاشان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از مسدود کردن ورودی این شهر از طرف آزادراه امیرکبیر خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی مرادی غفار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به انسداد ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر اظهار داشت: این تصمیم با توجه به تکمیل ظرفیت مکان‌های اقامتی، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و لزوم خدمت‌رسانی شایسته به میهمانان گرفته شد.

وی افزود: با توجه به معین بودن ظرفیت خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران و نظر به موج گسترده و چشمگیر حضور میهمانان و طبیعتا عدم امکان پاسخ‌گویی شایسته به نیازهای اقامتی و ترافیکی مسافران، ورودی آزادراه امیرکبیر به کاشان مسدود شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به اقدام‌های مختلف شهرداری در ایام تعطیلات اردیبهشت گفت: مدیریت شهری با توسعه و آماده‌سازی پارکینگ‌ها، استقرار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافران و گردشگران و جابجایی رایگان میهمانان از پارکینگ‌ها برای میزبانی شایسته گردشگران بی‌وقفه تلاش کرده است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های انتظامی، اجرایی و خدماتی از جمله مجموعه شهرداری از تمام ظرفیت‌ها امکانات خود برای میزبانی شایسته میهمانان کاشان در ایام تعطیلات اردیبهشت استفاده کرده و همچنان خدمت‌رسانی ادامه دارد.

ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد

مرادی غفار با بیان اینکه شهرداری کاشان در زمینه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ایام گل و گلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته است، تاکید کرد: اقدامات مختلفی برای ارائه خدمات مطلوب‌ پیش‌بینی شده است که از سوی شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر