Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت‌های دانشگاه بوعلی است و در این راستا از هیچ کمکی فروگذاری نمی‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینای همدان، یعقوب محمدی‌فر ضمن بازدید از روند برگزاری بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور، اظهار کرد: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت‌های دانشگاه است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر دانشجویانی که در رشته‌های مختلف تحصیلی، جزء ۱۰ درصد برتر دوره تحصیلی خود هستند؛ دانشجویان دیگری نیز در همین رشته‌ها حضور دارند که صاحب ایده، فکر، خلاقیت و تحرک علمی هستند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: ما به عنوان مسؤولان دانشگاه باید بستر را برای هر دو گروه فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند استعداد خود را به مرحله شکوفایی برسانند.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که مادام‌العمر در محل کار خود حضور نداریم و روزی به هر عنوان، باید این مسؤولیت‌ها را به افراد دیگری واگذار کنیم، بنابراین انتظار می رود در محل کار خود، مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات آن حوزه را مستند کنیم و در اختیار آیندگان قرار دهیم.

محمدی‌فر تأکید کرد: نباید امور در هر حوزه‌ای، قائم به فرد باشد، بلکه باید قائم به اصول و قوانین بوده و سیر منطقی و در برنامه‌ای را طی کند، تا افراد بعدی با حضور در این جایگاه به مشکل برخورد نکنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی سیستمیک برای آینده کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، از مسائل ضروری برای هر سازمان، اداره و واحدی است که برای ارتقای خود نیاز به پیشرفت دارد؛ چراکه بدون برنامه‌ریزی مدون و صحیح هیچ هدفی دست‌یافتنی نیست.

بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان‌های همدان، قزوین، قم و مرکزی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند